facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Alvin ve Sincaplar 1 izle

"Alvin ve Sincaplar 1 izle" için 33 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. esat esat Ocak 4th, 2014 at 19:31

    çok güzel bir film sincplarda çok tatlı

  2. meryem_ist meryem_ist Ocak 5th, 2014 at 18:00

    bu filmi çoooook seviyorumm

  3. ada ada Ocak 10th, 2014 at 14:31

    bencede çok çok güzel 2de kızlar geliyooo yuuupiii

  4. sanane sanane Ocak 10th, 2014 at 20:47

    çokkkk güzel daha izlemedimm amma öncede nizlemiştim.Herkese tavsiye ederim.

  5. erdem erdem Ocak 18th, 2014 at 10:13

    offf yaa ben buu diziyi çok seviyorum daha 1 hafta önce izledm her keze tavsiye ederim

  6. volkan volkan Ocak 22nd, 2014 at 15:41

    nekadar güzeldi anlatamam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

  7. muhammed muhammed Ocak 25th, 2014 at 16:44

    ben alvin ve sincapları çoooook seviyorum…………………………………

  8. nupelda nupelda Ocak 25th, 2014 at 16:46

    ben alvin sincaplara batılıyoooooooooooruuuuummmmmmmmmmmm……………..

  9. aleyna aleyna Mart 13th, 2014 at 12:58

    çok güzel ve sincaplar çok tatlı 🙂 🙂 🙂 🙂

  10. irem irem Mart 30th, 2014 at 23:18

    çokkkkkkkkk güzel bir film buna bayılıyorummmm

  11. büşra büşra Nisan 4th, 2014 at 11:34

    ALVİN VE SİNCAPLAR 3 EĞLENCE ADASINI İZLEYEN VARMI

  12. mert mert Nisan 4th, 2014 at 16:07

    bu filmi çok seviyorum ve bu filmi 3000 kere izledim 3001 kere izlicem :DD

  13. medine medine Nisan 28th, 2014 at 20:01

    harika bu film bu filmi 100 kere izledim hiç bıkmıyorum çok tatlılar ve çok komikler

  14. ismail ismail Mayıs 3rd, 2014 at 13:09

    harika bir film çok eğlenceli 2 ve 3 çok komik

  15. nutella nutella Haziran 7th, 2014 at 00:22

    alvin, simon ve theodore’u çooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorummmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. BERAT BERAT Haziran 18th, 2014 at 21:57

    HARİKA BİR FİLM

  17. ahmet ahmet Temmuz 1st, 2014 at 11:18

    arkadaşlar 2ve3 cok eylencei

  18. Özge Özge Temmuz 3rd, 2014 at 06:02

    super yaaaaaaa bayiiliyom bu filme 3ü arasindan en guzeli (deli diyebilirsiniz)

  19. ibrahim ibrahim Temmuz 9th, 2014 at 12:26

    berbat sırf kardeşim için zorla izliyom

  20. gece gece Temmuz 12th, 2014 at 16:00

    muhteşem bir film herkeze tavsiye ederim

  21. sanne sanne Ağustos 3rd, 2014 at 15:34

    çok güzel alvinnn :p 🙂

  22. heç heç Ağustos 12th, 2014 at 14:32

    çook güzil

  23. zeynepz zeynepz Ekim 12th, 2014 at 23:19

    Alvini çok seviyorum harika tatlı komik

  24. benım adım name :D benım adım name :D Kasım 13th, 2014 at 17:14

    çookk guzel

  25. anan anan Kasım 30th, 2014 at 16:02

    daha film acill iyi ama ben izlemiştim hala doyamadım yine çok izlemek istiyorum şu siteye hemen baksalar harika olur

  26. Melike yıldız Melike yıldız Kasım 30th, 2014 at 22:34

    valla çok güzel hele o alvin çok komik bu filmi
    ben500 kere izledim bayılıyorum bu filme ♡♡♡♡♡
    bu filmi çok seviyorum gerekse tavsiye ederim

  27. buse buse Kasım 30th, 2014 at 22:37

    çoKKK güzell herkese tavsiye ederim.

  28. Melike yıldız Melike yıldız Kasım 30th, 2014 at 22:39

    coKKK güzelll

  29. Emre Köş Emre Köş Şubat 7th, 2015 at 20:38

    Bu filimi herkeze tavsiye ederim.Çünkü çok güzel bir film.Bu filmi 48 kere izledim 2 kere daha izlicem çückü : Çokkkkkk güzel.

  30. enes enes Şubat 21st, 2015 at 00:06

    Abi 4 Hala

    gelmedi

  31. ŞEYMA ŞEYMA Mayıs 18th, 2015 at 16:25

    BUNLAR HARİKA ÜÇLÜLER YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  32. tugay tugay Eylül 19th, 2015 at 16:26

    bence çok güzel bu filme bayılıyorum

  33. Sinan Sinan Ocak 20th, 2016 at 22:07

    bu filmi çok izledim harika (herkese tavsiye ederim)

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)