facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Dhoom 3 izle

"Dhoom 3 izle" için 60 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. emre emekli emre emekli Mayıs 15th, 2014 at 19:32

    Aamir khan diyorum başka bir şey demiyorum adamın bütün filmleri süperrrr

  2. sinem sinem Mayıs 22nd, 2014 at 14:07

    süper olağan üstü bir film izlemenizi tavsiye ederim aamir khan süper oyuncusun.

  3. sahmar sahmar Mayıs 31st, 2014 at 22:53

    hint filmlerini aamir khan’la tanımaya başladım her filminde olduğu gibi buda mükemmel ötesi

  4. kerem kerem Haziran 9th, 2014 at 13:42

    çok küzel bir film izlemeyen yada beğenmiyen yazık olsun aaaa khan yerdeki yıldızlarda var

  5. Mehmet Mehmet Haziran 9th, 2014 at 20:08

    süper beeeee abiiiii

  6. ece ece Haziran 14th, 2014 at 16:25

    izlemediğim hiç bir filmi kalmadi bu yıl aralıkta cıkacak filmini acayıp bır sekilde merak ediyor ve beklıyorum.aamir khanı cokk seviyorumm . gülüşünee ve bakışlarına acayıpp hastayım 🙂 <3 bu filmide favorılermden biri.dhoom 3'ü 18.defa izleyişim.

  7. AAMİR KHAN FANATİC AAMİR KHAN FANATİC Haziran 20th, 2014 at 16:53

    FİLME AŞIK OLDUM

  8. yağmur yağmur Haziran 21st, 2014 at 16:36

    Her zamanki gibi super yaa keşke onu gorebilsem <3 bütün filmlerini izledim

  9. ali ali Haziran 24th, 2014 at 00:10

    çok güzel film herkezin izlemesini tavsiye ederim bu adamın tüm filmleri süper..

  10. masal masal Haziran 24th, 2014 at 13:45

    sonunda ağladım ya düştükleri zaman

  11. Tuğçe Tuğçe Haziran 24th, 2014 at 15:15

    film çok güzel ama biraz abartı olmuş 🙂 bir de çok uzun.. ama eğlenceli..

  12. fatma büşra fatma büşra Haziran 25th, 2014 at 00:27

    harika bir film harika, bir oyunculukk çoook beğendimmm….

  13. adsız adsız Haziran 26th, 2014 at 16:14

    bu film aamir khanın son filmi mi?

  14. zubeyde zubeyde Temmuz 4th, 2014 at 18:42

    inanilmaz bi film .. Aamir khan gene muhtesem bir oyunculuk cikarmis ..filmin sonunda agladim resmen ..

  15. Rtb Rtb Temmuz 11th, 2014 at 12:02

    Ya telefon xperia z izlerken donuyor siteden mi internet hızımı anlamadım youtube den filmi türü şeyler izlerken donmuyor

  16. hdfilmizle hdfilmizle Temmuz 11th, 2014 at 18:56

    donma ya internetiniz ile alakalı yada filmin yüklü olduğu server ile alakalıdır.

  17. çiğdem çiğdem Temmuz 12th, 2014 at 05:24

    aamir sana bir kez daha aşık oldum bu nasıl bir filmdi ya aamir khan sen bir numarasın

  18. mehmet mehmet Temmuz 13th, 2014 at 13:42

    süper aamir khanı çok seviyorummmmmmmmmmmmm

  19. ayhan ayhan Temmuz 13th, 2014 at 20:51

    Amir khan tanıdığım en iyi oyuncusun 😀

  20. Aze ama kısaca Aamir Khan Aşığı Aze ama kısaca Aamir Khan Aşığı Temmuz 14th, 2014 at 00:59

    Seni seviyorum. Türkiye ye gelirsen, nereye olursa olsun gelirim… Bunu sürekli olarak söylüyorum, UMARIM ONUN GİBİ BİRİYLE EVLENİRİM.

  21. ASLI ASLI Temmuz 14th, 2014 at 21:26

    aamirt khan yine muhteşem bir iş çıkarmış filme bayıldım yaa

  22. efemre efemre Temmuz 15th, 2014 at 19:58

    çok güzel filim herkese tavsiye ederim Aamir khan süper oyuncu

  23. alperen alperen Temmuz 16th, 2014 at 00:23

    bence enisi uzun boylu polis gerçek aıshbag adam hayranımya süperbi flim herkese tavsiye ederim emeği geçenlerede teşekkür ederim

  24. SÜLEYMAN SÜLEYMAN Temmuz 16th, 2014 at 00:52

    AAMİR KHAN MI HİÇ SORMA İZLE ADAMIM FİLMLERİ MANYAK YAAA

  25. petek petek Temmuz 18th, 2014 at 13:26

    aamir khan seni çk seviyorum yaaaaa aşkımmmmmmmmmmmmmmm

  26. selen selen Temmuz 19th, 2014 at 19:50

    Acaba dhoom2 yii işlemden de bunu izlesek olur mu birbirine baglimi ??

  27. film yorumlama ustası film yorumlama ustası Temmuz 21st, 2014 at 22:34

    aamir kahn

  28. Navyy Navyy Temmuz 23rd, 2014 at 14:34

    Çok beğendim aamir filmleri mükemmel ötesi <3

  29. sevde sevde Temmuz 25th, 2014 at 18:59

    BU NASIL BİR FİLMDİR YAAA BU ADAMIN BUTUN FILMLERİ MUAZZZAM EVET BIRAZ ABARTILIYDI AMA BU ADAMA ABARTAKIŞIYO BEN İLK DEFA BU HİNTLİLER SAYESİNDE FİLM NEDİR ÖĞRENDİM HARBİ YA! BU ADAMLAR Bİ MUAZZAM .

  30. Mehmet Mehmet Temmuz 26th, 2014 at 00:34

    Filmde Aamir Khan Cüneyt Arkın’ın Hintli versiyonu 🙂
    Ama Aamir Khan yine bir baş yapıt yapmış…

  31. ceren kal ceren kal Temmuz 26th, 2014 at 18:59

    Ammir khanin filmlerinin hepsini birden fazla izledim ghajiniden snra bu favorim. Cok iyisin Aamir Khan !

  32. vahide vahide Temmuz 27th, 2014 at 00:43

    gercektende cok guzel bir film

  33. rukiye rukiye Temmuz 28th, 2014 at 10:50

    Film tek kelimeyle harika yaa :))ama sonu çok duygusaldııııı:( keşke öyle bitmeseydi

  34. muge muge Temmuz 29th, 2014 at 01:48

    Tam bir aamir bass yapiti olmus.. Oyunculugu hayran biraktirdi.. Sonu cok guzel ve uzucuydu 😉

  35. izleyici izleyici Eylül 4th, 2014 at 16:18

    komedi olmuş ama bu film

  36. muge muge Eylül 5th, 2014 at 16:37

    İnanilmaz olmus. Kirdigi rekorlarin hepsini haketmis. Aamirin fovori filmlerim arasina girdi.

  37. zeynep caglarlar zeynep caglarlar Eylül 25th, 2014 at 02:37

    Cok harika bir filim herkese tavsiye ediyorum gerci
    Ammir Khanin tum filimleri tek başına
    Harika

  38. Elif Elif Ekim 1st, 2014 at 20:58

    hiç yorum yazmazdım lakin film çok güzel.. kesinlikle izlemelisiniz. 2. kez izlemek için burada buldum kendimi. İyi akşamlar efenim:))

  39. Kürşad Kürşad Ekim 3rd, 2014 at 19:43

    Filmmi 4 ay önce izledim internete düşer düşmez. Ve inanılmazdı benim için. Faakt bugün the prestige’yi izledim ve anladımki filmin konusu ve mantığı çalıntı Aamir Khan gibi usta bir oyuncuya yakıştıramadım. onun dışında film çok güzel.

  40. gökhan gökhan Ekim 11th, 2014 at 00:51

    prestige nin çakmasıymış hadi ordaan bu film prestige ye bin çeker aamir khan a laf etmeyin adamım süpersin sen film yap biz izleyelim

  41. hakan hakan Ekim 13th, 2014 at 19:03

    aamir khan candır.bütün duyguları bir arada hissetiriyor muhteşem

  42. ebru ebru Ekim 24th, 2014 at 15:54

    supermis yaa sonunda agladımm aamir khanin filmlerin hepsi guzel hepsni izledmm 🙂

  43. fikret ünver fikret ünver Kasım 18th, 2014 at 09:23

    film her yönüyle mükemmel, uzun zamandır hint filmleri izlemiyordum, oğlumun tavsiyesiyle izlemeye başladım, bir kaç gün içinde bir kaç güzel aamir khan filmleri izlemek fırsatını buldum bilmem hatır-
    larmısınız bundan yıllar önce yine hint filmleri ortalığı yıkıp geçiyodu, mesela hala etkisinden muhteşemliğinden bir şey kaybetmeyen SANGAM, AVARE HU gibi filmler o zamana damgasını vurmuştu, şimdide aamir khan filmleri muhteşem, hepisi birbirinden güzel, izleyici ile barışık, sıkılmadan izleyebiliyorsun, aslında böyle muhteşem filmler için yorum yapmak adedim değildir ama diğer izlemek isteyenlere bir ışık olsun diye yorum yapma ihtiyacı duydum, yoksa böyle muhteşem filmlere yorum yapılmaz sadece izlenir, herkese tavsiyem bu filmleri kaçırmasınlar, izlememize sebep olanlara teşekkür eder, saygılar sunuyorum. emeği geçen tüm sanaatcılara, perde arkasında ve sahnede emeği geçen herkese saygılar sunuyorum.

  44. Aysen Aysen Kasım 19th, 2014 at 15:49

    Film dediğin böyle olur sonu çok acıklı olsa da…. Ağlamaktan Gözlerim şiştiiiiiii…… 🙁 🙁 🙁 Aamir Khan adamsın yine farkını koymuşsun ortaya 🙂

  45. ecem aamir khan ecem aamir khan Aralık 10th, 2014 at 20:37

    mükemmle bir film kaç kere izlediğimi bilmiyorum.aamir aşkım seni çookkkkkk seviyorum

  46. kolega kolega Aralık 11th, 2014 at 08:01

    ben özellikle bu adamın HAYAL GÜCÜNE hayranım. Bu kadarmı kusursuz olabilir bi insan bi film. aamir khanın tüm filmlerinin toplamı dünyadıki tüm filmlere bedel ya. Helal olsun

  47. Büşra Büşra Aralık 20th, 2014 at 00:34

    Amir Khan Hayal gücüne ve sana hayranım .
    Süper Ötesi Film Olumsuz Tek Bir Yorum Yazılamaz
    Sen Tek Başına Harikasın Film Süper Sen Süpersin.
    Zevkle izliyorum bütün filmleri uzun olduğu için yaşıyorum filmlerde.

  48. hilal hilal Ocak 6th, 2015 at 01:18

    kelimeler kifayetsiz kalır. tarifini yapamadım. rabbim başarılarını daim etsin inşallah

  49. yeter yeter Ocak 6th, 2015 at 01:24

    kelimeler tarif etmeye yetmiyor.rabbim başarılarını daim etsin inşallah.

  50. nurefşan nurefşan Ocak 23rd, 2015 at 18:47

    Aamir hayatımın aşkıı oyle bi kocam olması için dua ediyorum seni cokkk seviyorum

  51. şeyma şeyma Ocak 27th, 2015 at 22:33

    Bu adama aşığım yaa ama evli ve çocuğu vqr bu adamı ölmeden önce görmek istiyorum o yuzden yanina gidicem hawtasiyim yanina gidincede ilk isim ona sarilip opicem inş evlerindede kqlabilirim ayy cok tatli ya onu coooooook seviyorum hayatim o aşık oldum beeee:) :*

  52. nur kübra nur kübra Şubat 6th, 2015 at 15:26

    şeyma o hayal de yalnız zannetme sakın kendini
    bn yıllarımı verdim o hayale ahh ah

    ı love you aamir khan…:)

  53. batuhan batuhan Şubat 11th, 2015 at 13:58

    ağladım bende sonuna ya çok güzeldi film herkes izlesin diyorum

  54. ADAM ADAM Mart 10th, 2015 at 22:28

    2. kez izledim, eğlendim ve yine ağladım …

  55. hilal hilal Mart 30th, 2015 at 18:08

    harikaaa yaa aamir khan dan böyle filmler çıkar zaten hepsini izledim aamir khan ın hastasıyımm <3 <3

  56. Leyla Leyla Nisan 16th, 2015 at 12:01

    Merhaba ben dhoom1 dhoom2 yi izlemedim. Aamır khan oynadigi için dhoom3 u izlemek istiyorum ama diğer 2 filmi izlemem gerekirmişigerekir mi birbiriyle bağlantılı mi cevap verirseniz sevinirim teşekkürler

  57. nisan nisan Nisan 21st, 2015 at 22:37

    Dhoom 3 ü diğerlerini seyretmeden izleyebilirsiniz. Motorsiklet sahnelerini uçmalarını beğendim nasıl bir tasarımdı bayağı bilim kurgu gibi. Jai ile lunaparkta son buluşmalarında Aamir in duruşunu değiştirdiği sahne de etkileyiciydi müzik de ayrı hava katmış. Sirkin açılış şovu akrobat olmayan aamir ve katrina tarafından gayet başarılı yapılmış. Katrina (Aliya) gerçeği yani onu gerçekten kimin sevdiğini anlamış filmi seyredenler bilir detaya girmiyorum. Bir de Sahirdeki nasıl bir egoydu hep ben ama sonunda gölgesini azad etmek için kendini feda etmeyi göze aldı hüzünlü bir son. İçinde intikam sevgi hırs akraba bağları bir sürü duygu barındıran bu açıdan yoğun bir film.

  58. KARAM_KSK KARAM_KSK Mayıs 6th, 2015 at 10:49

    FİLMİN DHOOM 1 VE 2 İLE ALAKASI YOK. FİLMİ İZLEYECEKSENİZ ÖNCE 1 VE 2 İZLEYEYİM DİYİP SONRA 3 İZYEYEYİM DEMEYİN. AYRI FİLMLER ÇÜNKÜ.

  59. Uğur YILMAZ Uğur YILMAZ Ocak 12th, 2016 at 23:18

    Tek Kelime ile Muhteşem bir film. Muhakkak İzlemeniz gereken ilk 10 film derler ya hani bunu 1. Sıraya alabilirsiniz o kadar diyorum.

  60. Alp Alp Ocak 21st, 2017 at 12:32

    Katrina kaifin olduğu bütün filmler süpeeer

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)