facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Harry Potter ve Ölüm Yadigarları Bölüm 1 izle

"Harry Potter ve Ölüm Yadigarları Bölüm 1 izle" için 11 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. sube sube Ocak 1st, 2013 at 17:21

    ggüzel

  2. zuzum zuzum Ocak 19th, 2013 at 11:52

    tam anlamıyla HARİKA AYNEN ÖYLE

  3. beyza beyza Ocak 21st, 2013 at 14:20

    Film çoooooooook güzel ama film açılmıyo 🙁 bu yüzden filmi izleyemiyorum bi baksanız sevinirim :p

  4. hdfilmizle hdfilmizle Ocak 21st, 2013 at 16:03

    beyza bağlantını kontrol edip sayfayı yenile ozaman açılır

  5. ceren ceren Şubat 7th, 2013 at 15:52

    abartmıyorum 2 saattir bekliyorum takılıp takılıp duruyo izleyemedim bi türlü :'(

  6. Mustafa Mustafa Şubat 9th, 2013 at 15:18

    Bune ya takılıp takılıp duruo bişey anlıyamadı filmden.

  7. eray eray Şubat 9th, 2013 at 17:22

    Site iyiydi maşallah ama neden burda bukadar takılıyor başka siteden izlicem artık

  8. zined zined Şubat 12th, 2013 at 23:32

    o kadar takılıyor ki :S durduralım dolsun diyoruz dolmuyor da..

  9. Hatice Hatice Mart 2nd, 2013 at 13:14

    1. bölümü seyrettim 2. bölüm açılmıyo sinir oldum yaa

  10. propozan propozan Mart 10th, 2013 at 20:48

    DOBBY ÖLÜNCE AĞLAYASIM GELDİ 🙁

  11. bora43 bora43 Temmuz 25th, 2014 at 19:30

    yaw herkez takılıyo diyo ama sunlardan olabilir ya interneti yavasdır yada sitede cok fazla kişi zliyo olabilir ikide bi yazmanıza gerek yoq

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)