Sitemizde şuan toplam 6248 film bulunmaktadır.

Hızlı ve Öfkeli 4 izle

60
32.876
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Hızlı ve Öfkeli 4 izle

Hızlı ve Öfkeli 4 izle, Hızlı ve Öfkeli 4 full izle, Hızlı ve Öfkeli 4 hd izle, Hızlı ve Öfkeli 4 türkçe dublaj izle, Uzun zamandır kaçak olarak hayatını sürdüren toretto los angeles'in yeniden suç şehrine dönmesi ile ortaya çıkar. Brian ile olan husumetine devam eden toretto ortak düşmanlar karşısında brian ile yeniden bir güven ortamı oluşturup düşmanlara karşı savaşmaya başlar.

Tür: Aksiyon Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Vin Diesel Filmleri, Yabancı Filmler

Etiketler: ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Hızlı ve Öfkeli 4 izle” filminde 32 Yorum bulunuyor.
  1. ahmet - 2 ay önce demiş ki:

    super bır fılm mukemmel

  2. malik - 4 ay önce demiş ki:

    gozel film

  3. gone - 1 sene önce demiş ki:

    cok guzel filim

  4. aadd - 1 sene önce demiş ki:

    Bunun kalitesi neden yükselmiyor hep 144 de yukseltemedim bana yardımcı olurmudunuz

  5. yunus - 2 sene önce demiş ki:

    bu film muteşem ya

  6. kemal çelik - 2 sene önce demiş ki:

    abi paul wolker en iyisi adam süper ve filim de çok güzel olmuş

  7. ramazan - 2 sene önce demiş ki:

    sonu komik olmuş o cannor torettoya kazanırdım yarışı demi diyor o da başını kötü çarpmıssın diyo komik olmuş ama film manyak bişi

  8. mesut - 2 sene önce demiş ki:

    mükemmel bir flim

  9. amigo - 2 sene önce demiş ki:

    Çok iyi ya bende dom gibi bi eve bi garaja ve arabaya kavulmak istiyorum

  10. yark - 2 sene önce demiş ki:

    on numara

  11. Bilinmeyen numara - 2 sene önce demiş ki:

    Idare eder…

  12. Yigit - 3 sene önce demiş ki:

    filmin sonundaki müziğin ismini bilen varsa yazabilir mi

  13. berat - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  14. bera - 3 sene önce demiş ki:

    brime daha hızlı sürüyo dominik hep hile yapıyo

  15. mehmet - 3 sene önce demiş ki:

    süper admin elinize sağlık 😉

  16. ibrahim - 3 sene önce demiş ki:

    adamlar şekil bir film yapmışlar ? bunu başka bim yapar !

  17. sefa - 3 sene önce demiş ki:

    Bu film’in 3’le ne alakası var ?

  18. veysel çiftçi - 3 sene önce demiş ki:

    süper flm

  19. İsmimi Vermeyen Kişi - 3 sene önce demiş ki:

    Şu kısmı çok beğendim sen çok şanslı bir adamsın Neden Çünkü hala nefes aşıyorsun 😀 😀 😀

  20. tatar - 3 sene önce demiş ki:

    hiç sevmedim

  21. Eyyub - 3 sene önce demiş ki:

    Süper. Emek için sağ olun…

  22. Sefa - 3 sene önce demiş ki:

    michelle rodrigez çok dehşet bir kadın ya bayılıyorum o kadına

  23. Erol - 3 sene önce demiş ki:

    abi çok iyi film ya

  24. Arda - 3 sene önce demiş ki:

    SÜPER HERKESE TAVSİYE EDERİM GERÇİ HER SERİSİ HARİKA 😀

  25. ali - 3 sene önce demiş ki:

    on numara dayııııııı

  26. nasrettin - 3 sene önce demiş ki:

    süper film. müzikler ve kizlar harika

  27. namet yalcın - 3 sene önce demiş ki:

    bence hiçkimse sizi gecemez ama ben sizi geçmek için elimden geleni yapacam cocuklar kusura bakmayın görüşürüz bay treddo:))))))

  28. şükrü - 3 sene önce demiş ki:

    film cok guzeldı herkese tavsıye ederım fılm harıka olmus 😀 😀

  29. salak - 3 sene önce demiş ki:

    filim süper ya bayıldım 😀 😀

  30. mal - 3 sene önce demiş ki:

    mütişti admin

  31. ömer - 4 sene önce demiş ki:

    vin diesel filmleri bi bşka oluyor

  32. maşallah - 4 sene önce demiş ki:

    güzel filim olmuş elinize sağlık

Film izle

Yerli Filmler

2017 Filmleri