facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Kana Susayanlar izle

"Kana Susayanlar izle" için 43 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Ramazan Ramazan Temmuz 5th, 2014 at 09:59

    sonu saçma bitti bişey anlamadım 😀

  2. esra esra Temmuz 7th, 2014 at 00:29

    ewet ama basları korkunç gibi 🙂

  3. Uğur Hakan GÖKHİSAR Uğur Hakan GÖKHİSAR Temmuz 10th, 2014 at 18:52

    Film, çok güzel bir korku filmi. Bu sefer izlediğim korku filminin sonu, izlediğim hiçbir korku filminkine benzemiyordu. Bu filmde o kadar mücadeleye rağmen hiç kimse sağ kalmadan bitti.

  4. hayriye hayriye Temmuz 12th, 2014 at 14:04

    harika sadece sonu köü..son derece mükemmel 🙂

  5. ali ali Temmuz 17th, 2014 at 12:52

    kardsm bence sonu güzeldi eğer diğer zombi vb. filmlerin sonu gbi olsaydı özenti olrdu o kadar da güzel olmazdı.orjinaldi anlatbildim mi?

  6. ecem ecem Temmuz 17th, 2014 at 17:32

    filim güzeldi ama sonunun içine etiler ne olacak biri kurtulsa sıkışsınlar

  7. MEHMETA LAİ MEHMETA LAİ Temmuz 21st, 2014 at 13:46

    5 PARTI SONU ANLAMSIS

  8. ukala ukala Temmuz 25th, 2014 at 22:42

    sonu saçma

  9. umut umut Temmuz 25th, 2014 at 23:33

    harika evet bence sıkışsalardı

  10. tolga tolga Temmuz 26th, 2014 at 20:17

    bune laaa

  11. enes enes Ağustos 4th, 2014 at 16:21

    çok güzel film

  12. Yağız Yağız Ağustos 12th, 2014 at 00:57

    Film çok başrılı hele sonu klasiklerden yapmamışlar.

  13. ece ece Ağustos 12th, 2014 at 11:11

    bence film güzel ama sonu kötü david ve sevgilisi sağ çıkıp evlenselerdi ve çocuklarına da arkadaşlarının ismini koysalardı bence çok daha güzel olabilirdi

  14. emir emir Ağustos 12th, 2014 at 14:28

    SONUNDA KURTULSALARDI ÇOK DAHA GÜZEL OLURDU İÇİMDE KALDI BEE KEŞKE KURTULSALARDI

  15. deniz deniz Ağustos 12th, 2014 at 15:07

    çok güzel bayıldım

  16. kübra kübra Ağustos 12th, 2014 at 15:22

    Yorumlara göre film izlerim birisi filmin sonunu söylemiş izleyesim kaçtı

  17. beyza beyza Ağustos 12th, 2014 at 16:08

    bnce sonunda haksızlığa uğradılar

  18. Dorukhan Dorukhan Ağustos 12th, 2014 at 16:15

    Film güzel olmuş. İki ayrı son olması fark yaratmış…

  19. zeynep zeynep Ağustos 12th, 2014 at 17:12

    keşke david ve sevgilisi ölmeseydi sonu çok saçmaydı ama güzeldi

  20. efsun efsun Ağustos 12th, 2014 at 17:26

    Güzeldi ama sonu biraz sacma olmustu 🙂

  21. arasmal123 arasmal123 Ağustos 12th, 2014 at 20:57

    ben ağladım en sonu üzücü

  22. isa isa Ağustos 12th, 2014 at 21:51

    beyler televizyonda filmin sonu başka sekilde

  23. Kaan Kaan Ağustos 13th, 2014 at 01:40

    Allahım bari üstüste alın adamları böyle sonmu olur film güzel ama sonu işi batırmış zaten kurtulan olmadı böyle saçmalık mı olur abi sinir oldum ya gerizzekalı pilot

  24. emir emir Ağustos 13th, 2014 at 13:14

    sonu hoş değil ama değişik!

  25. alican alican Ağustos 14th, 2014 at 16:55

    film guzeldi ama sonunu begemedim(((

  26. mert mert Ağustos 19th, 2014 at 10:11

    3 kişi kalmışlardıya ordaki arkaşları onların arası daldıya ora saçmaydı harbi 3kişişin bekleyin gece olsun öyle gidin

  27. emir emir Ağustos 25th, 2014 at 10:17

    bence zombiler hiç gerçek durmuyordu ve en güzel yer köpeğin geldiği yer

  28. İbrahim ( TWD ) İbrahim ( TWD ) Eylül 4th, 2014 at 18:42

    Bu Nedir Ya Bari Sonunda Sadece Kız Veya O Kara Jocuk Kurtulsaydı
    Zombiler Zaten Maşallah Hüseyin Bolt Gibi Koşuyor .
    Ne Diyim Sonu Olmamış Yani .

  29. bedırhan bedırhan Eylül 10th, 2014 at 17:25

    Sadece sonu çok kotu kurtulsalar daha ıyıydı

  30. fırat fırat Eylül 19th, 2014 at 17:55

    başlarımlan böyle ise kaa kurtulsaydı güzel olurdu ama neyyse yine de biraz güzel

  31. zehra aslı zehra aslı Eylül 28th, 2014 at 16:20

    bence kayla ewell kurtulsaydı teolar kurtulsaydı 🙁

  32. Leyla Leyla Ekim 4th, 2014 at 22:20

    guzel filmdi kurtulsalar daha guzel olurdu ama neyse ben azarbaycandan leyla herkese selam

  33. Uğur Uğur Ekim 8th, 2014 at 21:48

    Film güzelde, sonu çok saçma bitti. Madem helikopterde yer yok niye aşağı inip yer yok diyorsun. Orası çok saçma olmuş. Birde en azından iki kişi yaşaması lazımdı. Böyle filmlerde kurtulanlar olur genelde. Sonu hariç güzel film.

  34. RASİM RASİM Kasım 15th, 2014 at 20:12

    ÇOK TAKTİKSİZ DAVRANIYOLAR

  35. süleyman süleyman Aralık 8th, 2014 at 13:10

    mutlu son bekliyom

  36. ggtb ggtb Aralık 22nd, 2014 at 16:13

    filmin sonunu neden söylersınız anlamadım gitti.iyi izlediniz bari sonunu söylemeyln yha

  37. yakup yakup Ocak 15th, 2015 at 12:38

    güzldi sonu da iyi 😀

  38. ferdi ferdi Ocak 27th, 2015 at 18:51

    sonu inanı

  39. Altay-Jolyjoker Altay-Jolyjoker Şubat 1st, 2015 at 03:37

    Sonu anlamsız bitti uyuyamadım yala 😀 anlam veremedim üzüldüm doğrusu keske yaşasalardı

  40. melisa melisa Şubat 4th, 2015 at 13:41

    Bu film için saçma diyenler ekrandan zombi çıkıp kendilerini koşturmalarını mı bekliyorlar? Yani o kadar zombi filmi izledim hepsinde de saçma sıkıcı yazan insan var. Hadi tamam bu sizin görüşünüz olabilir de filmi izlememiş birisi olarak neredeyse herkes yorumları okuyor. Sonra da ay bu film sıkıcıymış diye kafalarında bir önyargı oluşuyor. Beğeneceksiniz diye bir zorlama yok. Ama yorumlara filmle ilgili spoiler vermeyi kesmelisiniz. Ayrıca ben de ilk başta yorumları okudum. Başka bir siteden izlemiştim. Sıkıcı diye düşündüm ama açtığımda film beni sürükledi. Ben gayet de beğendim. Filmdeki hataları arayıpta başka bir filmle kıyaslayacağınıza azıcık ta filmin keyfine bakın.

  41. prince prince Mayıs 30th, 2015 at 14:22

    Filmi baştan sona kadar gerilim dolu,özellikle sahneleri çok beğendim,10 üzerinden 6-7 veririm,walking dead ve ölümcül deneyden daha çok beğendim,bence doğru olan 1.son…

  42. busenur busenur Haziran 15th, 2015 at 13:26

    bence film çok güzel bu filmi 2.kez izliyorum harıra:D

  43. Masal Masal Kasım 2nd, 2015 at 16:55

    Çok güzeldi ama biraz korkunçtu ve sonu baya saçma bitti

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)