Sitemizde şuan toplam 6557 film bulunmaktadır.

Karayip Korsanları 4 Gizemli Denizlerde izle

0
56
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Karayip Korsanları 4 Gizemli Denizlerde izle

Karayip Korsanları 4 Gizemli Denizlerde izle, Karayip Korsanları 4 Gizemli Denizlerde full izle, Karayip Korsanları 4 Gizemli Denizlerde hd izle, Karayip Korsanları 4 Gizemli Denizlerde türkçe dublaj izle, Düzenbaz Kaptan Jack Sparrow'un gizemli geçmişinden gelen bir kadın, onu korkutucu ve acımasız korsan Karasakal'ın gemisi Kraliçe Anne'in İntikamı'na binmeye zorlayınca, kendisini efsanevi Gençlik Çeşmesi'ne kadar uzanan beklenmedik bir maceranın içinde bulur.

Tür: Aksiyon Filmleri, Fantastik Filmler, Macera Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Etiketler:

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Karayip Korsanları 4 Gizemli Denizlerde izle” filminde 15 Yorum bulunuyor.
  1. alper - 3 sene önce demiş ki:

    SÜPERRRRRR YA ÇOK ÇOK ÇOK GÜZEL ÇOKKKKKK GÜZELLLLLLLL

  2. METİN - 3 sene önce demiş ki:

    HARİKAAAAAAAA YAA ÇOK GÜZEL ÇOK ÇOK ÇOKKKK GÜZEL YAAA SÜPERRRRRRRRRRRRR

  3. BuseNaz - 3 sene önce demiş ki:

    Jack Sparrow Değil KAPTAN JACK SPARROW..:)

  4. bdb - 3 sene önce demiş ki:

    dikkat ederseniz filmde 3 civarında illuminati var. 1. o zombi adamın kafasının arkasında 2. yapraklar üçgen şeklinde açılıyo ve tek göz çıkıyo(21:17-21:33 arası ve 4. partta). 3.yukarı çıkan suyla kayaya tek gözü ile bakıyo (o da 4. partta). başka bir tane daha vardı sanki ama unuttum.

  5. mami - 3 sene önce demiş ki:

    johnny depp klasiği bir tane filmi kötü olmazmı hepsi muhteşem senelerdir var şu 4. seri ben farknda değilim izleyin pişman olmazsınız orlando bloom olaydı iyiydi böylede kaliteli olmuş.

  6. nizam - 4 sene önce demiş ki:

    Deniz kizi cok guzel ya

  7. edanur - 4 sene önce demiş ki:

    çok gzl spr

  8. samet - 4 sene önce demiş ki:

    😀 Süperr yaa inş başkalarıda cıkar cok seviyorum adamım cunkuuu JACKSPARROW ! 😀

  9. çetin - 5 sene önce demiş ki:

    deniz kızı yine yaptı yapacagını

  10. onuronur - 5 sene önce demiş ki:

    Benim hoşuma gitmedi çünkü hiç mantık yoktu . Ama 1.bölmü (Siyahİnci’nin Laneti) 2.bölmü (Ölü Adamın Sandıgı) ve 3.bölmu(DünyanınSonu) süperdi. bunun konusu şu: Jack eski dostu Gibsi kurtarmaya çalılıyor ve gittiği limanda sahte bir Kaptan JackSPARROW oldugunu anlıyor sahte kaptanımızda Jackin eski sevgilisidir.Gerçek Kaptan karasakalın gemisine esir düşüyor kara skalda Jack’in sevgilisinin babası. Babasının ruhu lanetlidir. Lanetten kurtulmak için gençlik pınarına ihtiyacı var.Ve Barbosa. Hector Barbosa 3.bölümden hatırladıgınız kadarıyla Siyahİnci’yi alıp kaçırmıstı. KaraSakal siyah inciyi batırıyor.tek kurlulan barbosa oluyor ama oda kurtulmak için bacagını feda edıyor.ve bunun intikamını almak istıyor.Herkes gençlik pınarında karşılaşıyor.barbosa karasakalı yaralıyor babasını kurtarmak isteyen Angelika zehirlenıyor Kaptn Jack’ın elinde 2kadeh ya kendisini geçleştırecekyada sevgilisini kurtaracak çünkü sadece bir denizkızı gözyaşı var.Jack tercihini Angelika ya yapıyor.ve onu kurtarıyor.sonra bir adada bırakıyor ve gidıyor Siyahİnci’yi geri alıyor. Barbosa da karasakalın gemisini.Bu arada denizkızımız papaza papazda denizkızına aşık oluyor.ve papazda büyülenıyor.

  11. onur - 5 sene önce demiş ki:

    ben karayipleri izlemıyordum fakat show tvde yayınlanınca izlemiştim çok hoşuma gitti büyün serisini izlemeye karar verdim 1.bölüm(siyah.incinin.laneti) 2.bölüm(ölü.adamın.sandığı)ve 3.bölüm (dünyanın.sonu) gerçekten çook guzeldi ve 3seridede bir anlam vardı.son günlerde aklım fikrim karayip korsanlarındaydı.4.bölumde Will’in Elizabeth’in ve Siyah İnci’nin tayfalarının olmaması beni üzmüştü. Yinede film çok güzel olucak diye umut edıyorumdum fakat anlamsızcaydı bi mantık yokdu. Ve Kaptan sevdiğini adada bırakıp gidiyordu. Konusunu anlatayım: eski dostu Gibbs i kurtarmaya çalışan Kaptan sahte bir K.JackSPARROW oldugunu ve tayfa topladıgını öğrenıyor tesadufebu sahta kaptanda K.JackSparrpw’un eski sevgilisi çıkıyor.Ve gemıye esir alınıyor. Gençlik.Pınarını.arıyan.KaraSakal.ve.tayfası.gençlik pınarını.buluyor.o.sırada.barbosa.gelıyor.ve.karasakalı.ölduruyor.Kaptan.2kadehide.alarak.suyla.dolduruyor.biri.zehirli.diğeri.degil. Zehirliyi k.sakala gençlk suyunuda sevgilisine verıyor.Sevgilisi kurtuluyor babasu öluyor.Jack’da sevgilisine bir tabanca vererek adada bırakıyor. Siyahİnci’yi kurtarıyor Barbosa da karasakalın gemisini alıyor.Papaz denizkızıyla birlikte gidıyor ve buyuleniyor. Film nerdeyse bu dedikelrim kadar bir şey birkaç ayrıntıyı filmi izleyerek görebilırsınız. ama şnanın 1.2.ve3. bölümleri çooook daha gzuel tavsıye ederim

  12. CAPTAİN JACK SPARROW - 5 sene önce demiş ki:

    JACK SPARROW MU ? BİR YERDE KAPTANI UNUTTUN AHAHHA 😀 SERİNİN 5. FİLMİ 2015 TE VİZYONA GİRCEKMİŞ… ÇOK GÜZEL BİR SERİİ YEPPÜÜÜ 😀 😀 10 NUMARA BİR FİLM :)))))))))))))))

  13. goko - 5 sene önce demiş ki:

    10 numara serinin devamı cıkar ins

  14. arthos - 5 sene önce demiş ki:

    süper bir film. hele hele barbossa çok cix olmuş. sonda karasakalın gemisini alıyo. sparrowda kara inciyi bulmuş biraz komik bitti.

  15. mm234 - 5 sene önce demiş ki:

    dostum bu film bi harika bu arada çekimler sırasında penolope cruz hamile olduğundan zıplamalı ve haraketli sahneleri kız kardeşi oynamış