Sitemizde şuan toplam 6375 film bulunmaktadır.

Karmakarışık izle

2
1.862
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Karmakarışık izle

Karmakarışık izle, Karmakarışık full izle, Karmakarışık hd izle, Karmakarışık türkçe dublaj izle, Flynn Rider, hanedanlığın en çok aranan eşikyaları arasındadır. Bir gün bilinmeyen bir zamanda ve bilinmeyen bir krallıkta gizemli bir kule olduğunu farkeder. Bu kulede yaşayan cesur, güzel ve 20 metre uzunluğunda altın sarısı renginde saçları olan Rapunzel tarafından esir alınır.

Tür: 2010 Filmleri, Aile Filmleri, Animasyon Filmleri, Komedi Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

BENZER FILMLER
Büyük Usta izle
1.244 izlenme
Arka Pencere izle
590 izlenme
30 Darbe izle
621 izlenme
The Frame izle
343 izlenme
Dr. Dolittle 3 izle
3.003 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Karmakarışık izle” filminde 56 Yorum bulunuyor.
  1. Beyza - 2 sene önce demiş ki:

    harika bir film bayıldım ama keşke saçını biraz daha uzun kesseydi böyle pek güzel olmamış ama yine yakışmış çok güzell

  2. ebrar - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel saçları var ama kesiliyorrrr.

  3. su - 3 sene önce demiş ki:

    şöyle söyliyim bu filme bayıldım benim saçımın çok uzun olmasına ramen rapunzelin saçlarına bayılıyorum bence hikayesi çok güzel ben istanbulda yaşıyorum hangi arkadaşıma sorsam bu filmi çok beğendim rapunzel çok güzel ve cesur bi kız

  4. Ayşe Şahin - 3 sene önce demiş ki:

    Çok güzeldi.Çok severek izledim.Hiç sıkılmadım.Herkese tavsiye ederim.

  5. efe - 3 sene önce demiş ki:

    saçları kesilince çok kötü oldu

  6. prenses yıldız - 3 sene önce demiş ki:

    valla 5 yasımdan beri izliyom şuan 14 yasım ve superrrrrrr

  7. güzellik - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel ama cadıya düşünce ne oluyor?ve rapunazelin saçı neden kakahverengi oluyor?
    tam bir (?) ama çok güzell hemde çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  8. nisa - 3 sene önce demiş ki:

    saçını kestirmeyeydi iyiydi yaa

  9. adasdas - 3 sene önce demiş ki:

    mail.ru sayesinde filmi indirdim

  10. edılayn - 3 sene önce demiş ki:

    süpperrrrr ben edılayn

  11. hafize - 3 sene önce demiş ki:

    süper filim en sonu süperrr

  12. hafize tilki - 3 sene önce demiş ki:

    süperr film bayıldım

  13. casmin - 3 sene önce demiş ki:

    çoooooooooooooooooooooooooook güzel bir film ama hep donuyoo!!!:D

  14. sena - 3 sene önce demiş ki:

    cok sacma bir film

  15. pelin - 3 sene önce demiş ki:

    hARİKA BİR FLİM DİSNEYİN BUTUN FLİMLERİ HARİKA BU ARADA RAPUNZEL ÇOK GÜZEL YAA

  16. kardelen - 3 sene önce demiş ki:

    super sonu cok uzucu

  17. sude - 3 sene önce demiş ki:

    Cokkkkkkk güzel tavsiye ederim

  18. hilal - 3 sene önce demiş ki:

    mükemmeeeeeeeeeeelllllllllllll

  19. İLAYDA - 3 sene önce demiş ki:

    ÇOK GÜZELDİ

  20. semanur akyüz - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzell bayıldımmm

  21. melek - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel ama erkek rapunzelin saçını keşke kesmeseydi iğrenç oldu rapunzel

  22. bnnn - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi

  23. irem - 3 sene önce demiş ki:

    bence çok güzel

  24. Holly - 3 sene önce demiş ki:

    bayildim mukemmel bence rapunzele hem kisa hem de uzun sac guzel duruyor

  25. Zeynep - 3 sene önce demiş ki:

    ye bence orda kızın saçlarının kesilmesi saçma.Ancak güzel bir film bayıldım.

  26. eylül - 3 sene önce demiş ki:

    ışığı gördüm birden şarkısı ve hayatım böyle geçer şarkısına bayıldım tabi diğerlerine de hepsine bayıllldddııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  27. eylül - 3 sene önce demiş ki:

    SADECE EUGENEYİ NİYE ASIYORLARSA DİĞER ADAMLARDA ÇALDI O TACI YANİ BİRLİK YAPTILAR

  28. eylül - 3 sene önce demiş ki:

    o cadı kızın hayatını mahvetti gerçekte cadı yaşlı başlı oyüzden zaten kızı kandırıp saçlarını kullanıyor bir de kızı kullanıyor

  29. eylül - 3 sene önce demiş ki:

    rapunzel dünyanın en güzel kızı halada öyle her türlü kız çok güzel anlamadım gitti

  30. cansu - 3 sene önce demiş ki:

    Çok güzel ama sonu çok üzücü

  31. hale - 3 sene önce demiş ki:

    directioner senin bilgisayarında bir sıkıntı var heralde bende açılıyo bide bu sitede emekleri geçemn herkese teşekkürler :d

  32. haskul - 3 sene önce demiş ki:

    biraz dur açılır

  33. yasemin sürgit - 3 sene önce demiş ki:

    açılıyooo 😀

  34. Işık - 3 sene önce demiş ki:

    Harika ben bu filmi çok seviyorum :3

  35. lale - 3 sene önce demiş ki:

    yaaa suuuppper
    inanilmaz harika

  36. dicle - 3 sene önce demiş ki:

    hapishanede olanlarda bi yerde bakıyosun adam kelepçeli bi başka yerde bakıyosun kelepçe yok adam kaçıyo. ayrıca o gerizekalı eugene rapunzelin saçını mahvetti biraz daha uzun kesse de olurdu ve kızın saçının uzamaması çok ama çok saçma

  37. RAPUNZEL - 3 sene önce demiş ki:

    GUZEL FILM

  38. erhan - 3 sene önce demiş ki:

    süper bir film

  39. Beyza - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel flm ama saçların birazcık da uzun kesse süper olurdu (y)

  40. abuziddin - 3 sene önce demiş ki:

    güzel filmdi ama frozen daha güzel bence. yine de tebrikler güzel olmuş ağaoğlu bunu da almasın da …

  41. Fhmhfcmhgchgmfmh - 3 sene önce demiş ki:

    Bende ipaddan izliyorum açılıyor.

  42. karina - 3 sene önce demiş ki:

    rapunzel saçları kesildiği için çooooooooooook güzel oldu 🙂 🙂 🙂 🙂

  43. Lale - 3 sene önce demiş ki:

    cok guzel bir filmdi. COK duyqulandim ayrica. sonuda cok guzel bitdi 🙂

  44. Yagmur - 3 sene önce demiş ki:

    Saçları kesildi ya çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel bir kız oldu

  45. tülin - 3 sene önce demiş ki:

    bnimki açılıyo çok güzel bir film

  46. sude - 3 sene önce demiş ki:

    ya arkadalım çok yavaş

  47. merve - 3 sene önce demiş ki:

    harika bir filmdi

  48. reyhan - 3 sene önce demiş ki:

    ya teşke saçları kesilmeseydi sarı olsaydı saçları

  49. bengusu - 3 sene önce demiş ki:

    bu filmi daha kaç kere izleceyim bilmiyorum :DdDddD:D:D::dd

  50. Asena keskinci - 4 sene önce demiş ki:

    Harika bir film

  51. Asena - 4 sene önce demiş ki:

    Çok güzel ama sonu çok üzücü

  52. meryem - 4 sene önce demiş ki:

    mükemmeldi kimler üstünde çalıştıysa eline sağlık 🙂

  53. şule - 4 sene önce demiş ki:

    tek part kv ye basın açılır

  54. Directioner - 5 sene önce demiş ki:

    Teşekkurler Yanlız ben İ-Pad’dan giriyorum sorun olur mu hala açılmıyor 🙂

  55. Directioner - 5 sene önce demiş ki:

    Of açılmıyor yiçbir sitedede karmakarışık filmini bulamadım burdada açılmıyorr 🙁

    • hdfilmizle - 5 sene önce demiş ki:

      Kontrol ettim şuan sorun yok, açılıyor.

Film izle

Aksiyon Filmleri

Korku Filmleri