Sitemizde şuan toplam 5814 film bulunmaktadır.

Koleksiyoncu 1 izle

6
( Yüksek Kalite ) Fragman Tek Part HD Tek Part HD Tek Part OkruYorum yap
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Koleksiyoncu 1 izle

Koleksiyoncu 1 izle, Koleksiyoncu 1 full izle, Koleksiyoncu 1 hd izle, Koleksiyoncu 1 türkçe dublaj izle, Arkin, kötü bir hastalığa yakalanmıştır: Kumar! Bir gün kumar borcunu ödeyebilmek için şeytana uymaya karar verir. Tesisatçı olarak gideceği bir binayı soyacak ancak evdeki hesabı çarşıda tutmayacaktır. Çünkü bu malikanede onu kötü bir sürpriz beklemektedir. Evde kimsenin olmadığını düşünür ama feci şekilde yanılır. Zira Arkin soymak için zorla girdiği evde, ev halkını esir almış psikopat bir katille yüz yüze kalır.

Tür: Korku Filmleri, Macera Filmleri, Suç Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Etiketler:

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Koleksiyoncu 1 izle” filminde 40 Yorum bulunuyor.
  1. burak - 8 ay önce demiş ki:

    Hayatımda izlediğin en iyi filmlerden biriydi. oyunculuk olsun,gerilimli sahneleri olsun harikaydı.tam anlamıyla bir başyapıt.İzlemeyen çok şey kaybeder.alın çayınızı kahvenizi kapanın yataga filmin tadını çıkarın 🙂

  2. Yunus - 1 sene önce demiş ki:

    Film çok güzeldi izlemenizi tavsiye ederim. Filmde gerilim öğeleri çok iyi önce onu söyleyeyim. Ancak oyuncular pek iyi oynayamamış çünkü normal bir insan parçalanmış bir ceset görse korkudan bayılacak duruma gelir erkek olsun kadın olsun ama oyuncular filmde sakin oynamışlar. Testere ile kıyaslarsak bence Testere daha iyi ama bu film de Testere gibi çok güzel ve izlenmesi gereken bir film.

  3. Eren - 1 sene önce demiş ki:

    Hayatımda İzledigim En Saçma Film Ruhlar Bölgesi Testere Bunları İzleyin

  4. deep - 1 sene önce demiş ki:

    harika bir gerilim filmi

  5. asya - 1 sene önce demiş ki:

    of kanım dondu resmen ya.gerilim filmleri sıralamasında en iyilerde yer alabilecek derecedeydi…müthiş bir gerilim gizem tuzak hepsi bir arada.daha ne olsunn.

  6. hasan - 1 sene önce demiş ki:

    sinir bozucu

  7. destan06 - 2 sene önce demiş ki:

    Teşekkür ederim siteye konu itibariyle güzel aynı zamanda gerilimli bir filmi gerek görüntü itibariyle ses itibariyle güzel bir sistemle hazırlanarak konulmuş zevkle seyrettim

  8. deep - 2 sene önce demiş ki:

    hiç iyi degil kesinlikle izlemeyin yani ne korku ne gerilim evin içinde 5 kişi ile film çekmişler tavsiye etmem ciddiyim izlemeyin

  9. Ceycey - 2 sene önce demiş ki:

    O kadar gerilimde yok abartmayin

  10. Bokumsu - 2 sene önce demiş ki:

    Testereden daha iyi bir film olsaydi koleksyoncu 7 bile cikardi demekki değilmiş. Testere simdi 8e hazirlaniyo ve siz hala testereden guzel diyosunuz :DddD ama bu da güzel bi film simdi allah var

  11. yunus emre - 2 sene önce demiş ki:

    testereden daha güzel bir film

  12. yunus emre - 2 sene önce demiş ki:

    beğendiğim en güzel filmdi. 3. filmi de çıkarsa izleyeceğim

  13. EVREN MEDAŞ - 2 sene önce demiş ki:

    ÇOK GÜZEL

  14. şeyma - 2 sene önce demiş ki:

    daha izlemedim allah kısmaet ederse bi dakka sonra izlicem fişm güzele benziyo ama şididen sıkıldım asdfafa

  15. gs1905gs - 3 sene önce demiş ki:

    bence gerilim doluydu.ama kız kurdumu bilmem ama erkek babayı yedi.elmasda onla gitti 🙂

  16. Oğuzhan - 3 sene önce demiş ki:

    Testerenin 7 serisinide izledim bunun 2 serisinide izledim cidden bu 2 seriyi izleyin.

  17. Furkan Reis - 3 sene önce demiş ki:

    Çok GüzeL Bir Film Korkanlar İzlemesin 😉

  18. mustafa - 3 sene önce demiş ki:

    film hiç güzel değildi izlerken az kaldı kusacaktım bir de filmde sapık sahneler var asla tavsiye etmem.

  19. ayse - 3 sene önce demiş ki:

    bene harika bir gerilim filmi. gerilim filmi sevyorsanız mutlaka izleyin çooook güzel

  20. yasemin - 3 sene önce demiş ki:

    çok gerilimli değil açıkcas.Karanlıklar Ülkesini izleyin.asıl gerilimi o zaman görün

  21. schwalye - 3 sene önce demiş ki:

    müthiş gerilim aksiyon korku gerçekten muhteşem izlediğim en güzel filmlerden …

  22. ecenaz - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir flim 2.sini mutlaka izleyin 🙂

  23. Özge naz - 3 sene önce demiş ki:

    Bazı bölümlerinde çok korktum

  24. gamze - 3 sene önce demiş ki:

    tam gerilim filmi harika 2nciside harika İZLEMELİSİNİZ

  25. metin - 3 sene önce demiş ki:

    cok guzel bence testereden dahaiyi

  26. yunus - 3 sene önce demiş ki:

    Gerçekten gerilim doluydu adam kendini kız için feda etti doğruyu söliyim ben olsam kaçardım

  27. mumun hat - 3 sene önce demiş ki:

    biz izledik purjina gibi gerildik sizde izleyin sizde purjina gibi olursunuz insallah

  28. ali - 3 sene önce demiş ki:

    ÇOK GüzeL İzlemenini TAVSİYE EDERİM

  29. oye sanane bebek - 3 sene önce demiş ki:

    harika bişey bence en iyi filmlerden biri olmalı sabırsızlıkla 3.sünü bekliyorum 😀

  30. ömür - 3 sene önce demiş ki:

    Az önce koleksiyoncu (2) izledim gercekten çok olan üstü başarılı bir film admine kucak dolusu teşekkürlerimi iletiyorum başarılarınızın devamı dileğiyle iyi seyirler

  31. said - 3 sene önce demiş ki:

    bence cok korkunç

  32. Cakam5 - 3 sene önce demiş ki:

    Güzel film 2.sini önce seyretmiştim daha kanlıydı

  33. ömer - 3 sene önce demiş ki:

    2side kurtuldu sorun yoq 😀

  34. ABC - 3 sene önce demiş ki:

    testereyi taklit etmişer

  35. sanane - 3 sene önce demiş ki:

    hiç iyi bişey deil

  36. Emre - 3 sene önce demiş ki:

    Harbı cok gerildim ızlerken keşke 9 a kadar gıtse hepsini izlerim ama cok guzel bı filmdı 2, serisinide ızleyın devamı ama omru hayatımda bole fılm gordum etkısınde bıle kaldım denılır

  37. Hasan - 4 sene önce demiş ki:

    müthiş bir korku filmi ikincisinide izleyin

  38. betül - 4 sene önce demiş ki:

    testereye benziyor

  39. bok ha sanane - 4 sene önce demiş ki:

    bence çok gerilim vardı hırsız amma maldı lan o nebiçin fener hiç bir yeri göstermiyo.

  40. atilla - 4 sene önce demiş ki:

    ben bu filmi izlemiştim belki yorumumda vardır adam eve gireceğine bin pişman olmuştu çok iyidi film gerilmiştim baya 2.si çekilmiş şimdi izlicem sağolun filmler için bize izlettiğiniz için