Sitemizde şuan toplam 5814 film bulunmaktadır.

Kung Fu Sokağı izle

18
( Yüksek Kalite ) Fragman Tek Part HD Tek Part Ok-Ru Tek Part HDYorum yap
FILM BILGILERI 4 sene önce eklendi
Kung Fu Sokağı izle

Kung Fu Sokağı izle, Kung Fu Sokağı full izle, Kung Fu Sokağı hd izle, Kung Fu Sokağı türkçe dublaj izle, Çin'de tüm zengin mahallerini Balta Çetesi kontrol etmektedir ve haraçları toplamaktadır. Yalnızca yoksul ve gecekondu mahallerinde karışmamaktadırlar. Sing, Balta Çetesi'ne katılmak istemektedir fakat bir türlü çeteye dahil olamaz. Sing, bir gün yoksul bir mahalleye gidip kendini Balta Çetesi olarak tanıtır. Fakat bir süre sonra gerçek Balta Çetesi'de aynı mahalleye gelir.

Tür: Aksiyon Filmleri, Komedi Filmleri, Suç Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Kung Fu Sokağı izle” filminde 44 Yorum bulunuyor.
  1. sedatggg - 2 hafta önce demiş ki:

    zaman kaybı

  2. celal - 1 ay önce demiş ki:

    arkadaşlar filmlerdeki herşeye kanmayın adamlar en iyi yerınde cekıyorlar fılmı çin normalde guzel deıl dışarda et satılan yerler cok fakır bırsuru yer var aksiyon yaşıcanı sanıp çine gitmesin kimse 🙂

  3. benim adım naamee - 2 ay önce demiş ki:

    ben de çinde yaşamak istiyom ya bu kadar aksiyon varsa hiç sıkılmaz insan he. film mükemmel bu tür film önerisi olan varmı?

  4. Ercan - 5 ay önce demiş ki:

    Kötü film diyenlere şaşırdım cidden 4-5 kere izlemişimdir tabi ayrı zaman dilimlerinde sıkıldm ve dedm ben bunu izliyim genede aynı tepkiyi verdim komik eğlenceli azcık duygusal ve sağlam kung-fu var bence (izlemenizi tavsiye ederim herkezin zevkleri farkli…

  5. serhat - 6 ay önce demiş ki:

    adam utanmadan yarısında kapattım demiş sen kendi hayatını kapat tam küfürlük insanlar yorum yaparak insanlara film izletmeyen

  6. serhat - 6 ay önce demiş ki:

    Yorumlara Bakmadan İzle…

  7. Zavaro - 6 ay önce demiş ki:

    Benim gibi sinama hastasi bir kisinin number 1 numali filmi, belki 100 defs seyrettim

  8. yasar - 9 ay önce demiş ki:

    Süper bir filim

  9. filmciler - 10 ay önce demiş ki:

    şu filmegüzel demicek kadar küstah emek yoksunu insanlar var. siz çekinde izleyelim.kibirinizden çatlıyonuz ak çocukları 😀

  10. rıdvan - 11 ay önce demiş ki:

    yorumlara bakıp izlemeyin benim gibi güzelden ne anlıyor millet anlamak çok zor cidden yarısında dayanamadım kapattım “0-12 yaş arası izlesin” diyen bir arkadaş var yorum yapanlar arasında ona katılıyorum çok boş zamanınız olsa dahi izlemeyin bunu film değil bu aq bir şey çekelim demişler bu çıkmış ortaya

  11. Rahim AVCI - 11 ay önce demiş ki:

    efsane bu yaaa kaç kere seyrettim hala yılda 1 kere seyrederim değişik işte 😀

  12. ismet - 1 sene önce demiş ki:

    film enfes efektler falan süper yapılmış öyle göze batmıyor .eglenceli zaman geçirmek isteyenler mutlaka izlemeli.

  13. Gökdeniz Y. - 1 sene önce demiş ki:

    Hayatımda izlediğim en değişik bir film, sürükleyici ama orası başka. Cinli minli, uçmalı kaçmalı film sevmeyen birisine güzel geldiyse izlemenizi öneririm ama tabi zamanınız varsa.

  14. murat - 1 sene önce demiş ki:

    rezalet bi film dublajın ıgrenclıgı bile yeter :S

  15. batuhan - 1 sene önce demiş ki:

    Hayatımda İzlediğim En Güzel Film Her Şey Var Abicim…

  16. juzmn - 1 sene önce demiş ki:

    film için teşekkürler çok eğlenceli komik bir film ama reklamları niçin kapatılabşilir yapmıyorsunuz reklam olmasın demiyorum 1-2 tıkta kapansın reklamlar filmi izlemeye engel oluyor ağzına kadar reklam doldurmussunuz

  17. oğuzhan - 1 sene önce demiş ki:

    bi filim ibnkez başa sarıo duzelt,in şunu artık odkar reklamdan para kazanıonuz şunuda dzueltin bi zhmet

  18. korutürk - 1 sene önce demiş ki:

    0-12 yaş arası komedi filmi.. o yaşın üstündekiler izlemesin 🙂

  19. knnqlu - 1 sene önce demiş ki:

    cok eskiden izlediğim bir filmdi. hafızamı tazeledim. şimdiki filmler gibi değil. ama zamanında efsanerydi
    Shangay futbolu ‘ nuda tavsiye ederim. (: iyi seyirler.

  20. MeMeT - 1 sene önce demiş ki:

    Supperr tavsiyee

  21. Ahoo - 2 sene önce demiş ki:

    Keşke 3. part olmasaymış 2. partta bitirilseymiş çok şahane bir film olurmuş 🙂

  22. selçuk - 2 sene önce demiş ki:

    bunun indirme linki yokmu

  23. Kertenkele - 2 sene önce demiş ki:

    KOMİK AMA DONMASA İZLERİM DONUP DURDUGU İÇİN BIRAKTIM BEGENMEDİM

  24. Hazar - 2 sene önce demiş ki:

    Ben bu filmi başladıktan beri uzliyorum

  25. Hazar - 2 sene önce demiş ki:

    Bu filmi başlıktan beri izliyorum

  26. ali dur - 2 sene önce demiş ki:

    FİLM NEDEN AÇILMIYO

  27. serhat - 2 sene önce demiş ki:

    harıka ve komık

  28. Fuat ayni - 2 sene önce demiş ki:

    Film bütün türleri şahane bir kurguyla birleştirmiş, duygusal romantik dram komedi ve müzikal uzak doğu dövüş sanatlarıyla bu kadar harika harmanlanamazdı, izlememek çok büyük kayıp olur.

  29. Sami - 2 sene önce demiş ki:

    Insanda bagimlilik yapiyor bu film?

  30. Sami - 2 sene önce demiş ki:

    Bu filmi defalarca izledim hala izliyorum bir turlu doyamadim. Bagimlilik yapmis bende ?

  31. 19032578 - 2 sene önce demiş ki:

    bence kötü bir film

  32. mert - 2 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bir film tavsiye ederim….

  33. nuruw - 2 sene önce demiş ki:

    yani coookkk sevdim.super bir film. bunun 2cisi varmi yada tam boyle filmler izlemek istiyorum.cokkk tewekkurler

  34. miroglu - 2 sene önce demiş ki:

    İZLEMEYEN PİŞMAN OLUR GENÇLER HAYATINIZDA İZLEDİGİNİZ EN İYİ KUNG FU FİLMİ OLACAK

  35. nabıcanadımılan - 2 sene önce demiş ki:

    güzel film arkdş

  36. ferdi - 2 sene önce demiş ki:

    superrr bi filimmmm

  37. Hakan - 2 sene önce demiş ki:

    Çok Guzel Film

  38. haed - 2 sene önce demiş ki:

    süper bir film öyleyse dovuselim arkadaki bücür gel hayırr seni demedim :DSA:DAS:D:AS

  39. qaderkral - 2 sene önce demiş ki:

    bence dünyanın en iyi filmi diyebilirim:):):):)

  40. nikotin - 2 sene önce demiş ki:

    Süper bi film izlemeye deger :)))

  41. el toro - 3 sene önce demiş ki:

    hahaha :D:D:D:D:D:D izleyin derim 😀

  42. film delisi - 3 sene önce demiş ki:

    harika bi film bence izlemeye değer admin eline sağlık.

  43. BRO | GENERAL - 3 sene önce demiş ki:

    IYI BIR FILIM DESEMI DEMESENMI IZLEMEYEIN KOTU FILIM

  44. ismail yasin aydoğdu - 3 sene önce demiş ki:

    güzel bir film