Sitemizde şuan toplam 5812 film bulunmaktadır.

Percy Jackson Olimposlular Şimşek Hırsızı izle

6
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Percy Jackson Olimposlular Şimşek Hırsızı izle

Percy Jackson Olimposlular Şimşek Hırsızı izle, Percy Jackson Olimposlular Şimşek Hırsızı full izle, Percy Jackson Olimposlular Şimşek Hırsızı hd izle, Percy Jackson Olimposlular Şimşek Hırsızı türkçe dublaj izle, Şimşek hırsızı 2010 yapımıdır. Günün birinde yunan tanrılarının hâlâ var olduğu dedikodusu yayılır. Tanrılar insanlardan farklıdır. Bir gün şimşek güçü çalınmış ve güce sahip olan adamın oğlunun çaldığını düşünerek onun peşine düşmüşlerdir. Onu kurtarmak isteyen iyi niyetli tanrılar gizli yerlerine götürerek eğitirler zamanı geldiğinde kötülere dur diyecek güce ulaşacaktır. İyi seyirler dileriz.

Tür: 2010 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Fantastik Filmler, Gizem Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Percy Jackson Olimposlular Şimşek Hırsızı izle” filminde 78 Yorum bulunuyor.
  1. Aykut - 1 sene önce demiş ki:

    Filmi kaç kere izledim hatırlayamıyorum Kitap daha farklı tabi.

  2. ilkay - 1 sene önce demiş ki:

    cok güzel bir film ama üçünçü bölümü cıkarsa kendimi direk bilgisayara atcam izlicem

  3. selin - 1 sene önce demiş ki:

    ben kitabı okudum kitapla alakası yok ayrıca kitapta Percy 12 yaşında burda kazık kadar

  4. esila - 2 sene önce demiş ki:

    ohanness mükemmeldi mutlaka izleyin çok güzel

  5. esila - 2 sene önce demiş ki:

    film kitabın yanında halt etmiş kitap çok daha güzel

  6. Percy jacksoner - 2 sene önce demiş ki:

    The dmgd ye kesinlikle katiliyorum kitapla filmin alakasi yok. Film guzel mi guzel evet ama gercekleri anlatmiyor kitabi okumadan kesinlikle izlemeyin filmi. hatta kitabi okusanizda filmi izlemeyin.Aytica benim kitapta okuken hayal ettigim melez kampi cok daha farkliydi. Ayrica hades kitapta daha korkunc anlatiliyordu yorumumu okudugunuz icin tesekkurler

  7. The dmgd - 2 sene önce demiş ki:

    Çok komiksiniz. Üçüncü film çıkcakmış da. Film şöyle olmalı da, kitapta ne varsa burda da o var. Romantizmmiş de. Athena’nın İşareti’ni git oku o zaman. OKU. Çünkü bu bir film değil, kitap. Rick filmlerin çekilmesini istemiyor çünkü kitaplardan çok saptı. Clarisse’nin Percy’nin kafasını tuvalete soktuğu kısım yok. Percy’nin Ares’le savaş sahnesi yok. Annabeth’le aşk treninde mahsur kaldıkları kısım yok. Melezler telefon kullanamaz ama Percy telefon taşıyordu. Film kitaptan iyi diyenler eski kafalı. Bu film Demigod’lar için hakaret gibi birşey. Olimpos’un kanındaki Percy 17 yalında ama 12 yaşındaki çocuğa koydukları kişi 22 yaşında. Film güzel ama film olarak.

  8. hüseyin - 2 sene önce demiş ki:

    filimin başı çok aceleye gelmiş gibi çocuk güçleri ni birazdaha geç örense daha iyi olabilir di ve filim de azdaha romantizim de olsa iyi olurdu ve filimin sonu romantik bitseydi daha hoş olurdu düşünüorum

  9. filiz - 2 sene önce demiş ki:

    titanın laneti çıktımı biz bulamadık izlemek için

  10. berkay - 2 sene önce demiş ki:

    lan benimde bole bi koruyucum olsa cok güzel la en iyi arkadasım

  11. teen wolf and suparnatural - 2 sene önce demiş ki:

    çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzeldi buna benzer birçok şey izledim tek kelimeyle hepsine bayıldım

  12. nazmi - 2 sene önce demiş ki:

    yaaa çok güzel yaa
    tek kelimeyle bayıldım

  13. yeliz - 2 sene önce demiş ki:

    FİLMİNE BAYILDIM YAA HEM BU KİTAPTAN DAHA GÜZEL………………

  14. lazım diil - 2 sene önce demiş ki:

    kitapta 12 yaş burda 16 gibi gözüküyo ayrıca kıvırcıkı tanımladıgı gibi değil

  15. kokorec - 2 sene önce demiş ki:

    bu film çok guzel izlemenizi öneririm

  16. mert - 2 sene önce demiş ki:

    film açılmıyor ve This video is only available on Mail.Ru bu yazı cıkıyor.Nası filmi izliycem ne yapmalıyım. 🙁

  17. gulnida - 2 sene önce demiş ki:

    Izlediğim en harika filmlerden biriydi ytabiki okudugumda kitapla bazi yerleri farkli olsada olay orgusu cok iyi ya abi cok iyi ya gercekyen muthis ayrica Lohan Lerman inda cok buyuk hayraniyim cok iyi bir oyuncu ayrica cok yakisikli ya film mithis herkese ama herkese tavsiye ediyorum

  18. mertcan şahin - 2 sene önce demiş ki:

    bayıldım süper ötesi herkese tavsiye 10 kere izleyin sıkılmayacaksınız

  19. dogi - 2 sene önce demiş ki:

    filmde potus kumarhanesinde çalan şarkının adı ne

  20. mert - 2 sene önce demiş ki:

    bence çok güzel ama kitaba benzemiyo. AMA hakını vermek lazım

  21. Chanyeol - 2 sene önce demiş ki:

    Kitabı kesinlikle daha güzel. Filminde Tanrı’ların gücü bile yanlış verilmiş.. -.-

  22. samo - 2 sene önce demiş ki:

    idare eder

  23. percy - 2 sene önce demiş ki:

    müthiş

  24. adını vermeyen akıllı - 2 sene önce demiş ki:

    en güzel macera filmi izleyin bencce ama jetfilmden izleyin orsıdaha hızlı

  25. efekan - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel kitaptan da

  26. isimsiz konuşan - 2 sene önce demiş ki:

    kitabıyla film arasında az fark var

  27. asdf - 2 sene önce demiş ki:

    Kitabı okuyan biri olarak bu filmiz izlediğimde hayal kırılığına uğradım . Kitapta geçen çoğu olay yok hem karakterler daha farklı fiziksel ozelliklere sahipti ilk goreve böyle çıkmıyordu tam bi saçmalık bu film iğrenç bi film kitapla alakasız neredeyse

  28. betül - 2 sene önce demiş ki:

    kitabı nasıl bilmiyorum ama hayatımda izlediğim macera bölümündeki en iyi 5 filme girer.

  29. ceren - 2 sene önce demiş ki:

    filmde aresin kızı yok. annabeth i farklı göstermişler. kesinlikle kitabı okumalısınız. tavsiye ediyorum. film güzel ama bundan on bin yüz bin kat daha güzel bir şey düşünün. işte o da kitap…

  30. Ahsen - 2 sene önce demiş ki:

    En az 12 kere falan izlemişimdir canavarlar denizini de öyle filimi çok sevdiğim için kitabı aldım ve ilk defa kitap okudum kitabı sevdirdiler 2 seri daha müthiş yaaa filmin çıkıp çıkmadığı belli değil ama şimdilik çekim yokmuş

  31. izzet - 2 sene önce demiş ki:

    titanların laneti ne zaman çıkacak bilenler

  32. yusuf - 2 sene önce demiş ki:

    cok bayıldım mütiş ama kitaba benzemiyo

  33. irem - 2 sene önce demiş ki:

    varyaaa ben bu filmi tam tamına 11 kere seyrettim çok olaaaaaan üstü bir şey keşke hergün tv’ye bu filmi koysalarda seyretsem

  34. mevlüt - 2 sene önce demiş ki:

    abi ilk görüşte aşık oldum yaa bu film muhteşem değil olaaaaaaaaaaaaaaaaan üstü yaaa

  35. chase - 2 sene önce demiş ki:

    kitabı daha farklı

  36. nısanur - 2 sene önce demiş ki:

    cooooook ama cooook tatlı bayıldımm kadronuz harıka ama yasları bıraz abartılmıs ıyı benzetmısler en az 5 kere ızledım dıger serılerını de okuyorummm bayıldım sahıden

  37. eda - 2 sene önce demiş ki:

    film şöyle film böyle yettiniz ya bu hikayenin kitabı o kadar muhteşemki bence yönetmen kitabı okumamış.en sevdiğim sahneler acaba filminde nasıl dediğim yerler yok resmen vakit kaybı.hele percy hiç olmamış kitaptaki 12 yaşında sıska çocuk nerede ? bu ancak olimposun kanındaki percy olabilir. tabi çoğu kişi ne olduğunu bilmiyor. o.k. yi bu serinin devam serisinin son kitabı. demigodlara hakaret resmen bu film

  38. Özgür - 2 sene önce demiş ki:

    Gerçekten zaman ayırılıp izlenmesi gereken nadir filmlerdendir kendisi.Her hafta sıkılmadan izlediğim bir seri.İzleyin pişman olmassınız…

  39. OĞUZ KAAN - 2 sene önce demiş ki:

    SÜPER BİR FİLM

  40. iyidir - 2 sene önce demiş ki:

    çokmu çok güzel böyle filmler lazım dünyaya.

  41. ezgi - 2 sene önce demiş ki:

    filme bayılıyorum 2. kez izledim vee 4. kitabındayım labirent savaşı

  42. emre - 2 sene önce demiş ki:

    cok guzel dıyer bolumlerınıde beklerzız

  43. abdullah - 2 sene önce demiş ki:

    ben 1 de 2 yi de izledim bence yapım kötü ama filmin konusu çok güzel

  44. İlayda - 2 sene önce demiş ki:

    kitabı çok daha güzel.Ve kitapta olan şeylerin çok çok azını kullanmışlar.Kısaca o mükemmel kitaptan böyle dandik bir film çıkması üzdü.Sadece Logan var diye izlemiştim.

  45. meri - 2 sene önce demiş ki:

    bence filim cok güzel kitaplada alakası var ben çok begendim kitapla alakası yok diyen kitabı iyi okumamış.bence filim çok güze ha bir dekitapla alakası yok diyenler tam bir gerizekalı.

  46. Rara - 2 sene önce demiş ki:

    Çok Güzel :DASD:

  47. Kitaplar ıokuyan kişi - 2 sene önce demiş ki:

    kitaba benzemiyor ama yapanlara tşk

  48. Kitaplar ıokuyan kişi - 2 sene önce demiş ki:

    Şahsen kitaba benzemiyor. Karakterlerin yaşı, tasviri, karşılaşma şekilleri, olay Üzerindeki etkisi,vb. Olaylar farklı. Amambence güzel ancak çok yavaş doluyor. Size söylemeliyim ki kitap çok daha güzel ancak filimi de beğendim. Oynayanlara ve arka sahnede çalışan kişilere teşekkür ederim.

  49. NiKo - 3 sene önce demiş ki:

    Muhtesem amma sonunda bir opusme olsaydi daha iyi olurdu

  50. ÖYKÜ - 3 sene önce demiş ki:

    MUHTEŞEM 2. BÖLÜMÜ 3. ÇIKARMI

  51. CEMRE - 3 sene önce demiş ki:

    SİZ BİDE 2. İZLE CANAVARLAR DENİZİ

  52. zehra - 3 sene önce demiş ki:

    kitaba hiç benzemiyo

  53. sıla - 3 sene önce demiş ki:

    ben çok severim tüm kitaplarını okudumda bikaç defa izledim yne izlemek istedim ve burda açılmıyor

  54. ali - 3 sene önce demiş ki:

    Sonunda zeus’un kızı antolyo cikıyo orda bitti yo 3’ü bekliyorum müthiş 5555 5 yıldız lı(:

  55. Masal - 3 sene önce demiş ki:

    Cok guzel bir filmm bayldim bu filmin 2 cisi de var Canavarlar Denizi cok super bir film ora da da Porcy Jakson gidiyor tafsiye ederim bakin

  56. Göktuğ - 3 sene önce demiş ki:

    Emeğinize sağlık 9. izleyişim ama kitapla hiç alakası yok clarisse diye biri yok filmde başta
    İkincide var .

  57. Doggg - 3 sene önce demiş ki:

    Beyler Kitabı Böle Değil Kitabını Okuyun Çok Daha Güzel

  58. utku - 3 sene önce demiş ki:

    harikaydı bende hiç ama hiç takılmadı bu filmi 7. kez izliyorum

  59. İbrahim - 3 sene önce demiş ki:

    Filim güzel ama Kitabı çok farklı

  60. soldy - 3 sene önce demiş ki:

    guzeldi evvvet

  61. şura - 3 sene önce demiş ki:

    bence bu harika bir film en çok sevdiğim film buu:)

  62. kadir - 3 sene önce demiş ki:

    ben fragmanı izledim güzel gözüküyor, ama pc de izleyemiyorum takıntı oluyor bu da beni sinir ediyor ya. 🙁

  63. sun - 3 sene önce demiş ki:

    kitapta annabeth için sarı saçlı percy için yeşil gözlü diyor hiçbir özellik birbirini tutmuyor hemde kitapta percy daha 12 yaşında olması lazım ama burada liseye giden bir genç gibi göstermişler percyi

  64. irem - 3 sene önce demiş ki:

    superr

  65. Mr.Jobs - 3 sene önce demiş ki:

    izlediğim en güzel fantastik filmlerden biri…

  66. gizli - 3 sene önce demiş ki:

    kitapla hiç alakası yok ama güzel

  67. yasin - 3 sene önce demiş ki:

    süper film ama çok heyecanlı

  68. şevval - 3 sene önce demiş ki:

    filmlerine bayılıyorum ama bence kitapla hiç alakası yok bi kere mesela sualtı dünyasındaki aşk çeşmesi sahnesi çok güzel olurdu olimposlular felan gördü bayağı komikti ama yinede filmi harika

  69. cerennn - 3 sene önce demiş ki:

    Kitap binbasar daha güzel ve aynı değil. ama emeklere sağlık

  70. eylül - 3 sene önce demiş ki:

    acaba korkumu

  71. yok - 3 sene önce demiş ki:

    çokkkkk güzelll yaaaaaaa 😀

  72. abdurrezak kıllı bacak - 3 sene önce demiş ki:

    izlemedim ama çok takılıyo düzeltin lütfen

  73. Yiğit - 3 sene önce demiş ki:

    Bu çocuk kitabında 12 yaşında değilmiydi ?

  74. asuhan - 3 sene önce demiş ki:

    bence harikaydı ama sonunda bir öpüşme sahnesi ile çok güzel olurdu

  75. seskooo - 3 sene önce demiş ki:

    yaaa cok guzel

  76. NİSA - 3 sene önce demiş ki:

    Bence muhteşem.Oyuncu kadrosuna bayıldığımı söylemeliyim.Kelimenin tam anlamıyla müthişti,inanılmaz bir başarı göstergesi.. 🙂

  77. hayali - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzellllllllllllll

  78. Gizli - 3 sene önce demiş ki:

    Kitabı hiç böyle değil.