Sitemizde şuan toplam 5656 film bulunmaktadır.

Prestij izle

9
7.043
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Prestij izle

Prestij izle, Prestij full izle, Prestij hd izle, Prestij türkçe dublaj izle, İki çok başarılı ilizyon gösterisi sanatçısının kapışmasına şahit olacaksınız. Robert Angier ve Alfred Borden, kıyasıya bir rekabetin içinde olan iki sihirbazdır. Angier, işin şov kısmında çok başarılıdır. Borden ise yeni sihir numaraları bulma konusunda bir dahidir. Sürdürdükleri aşırı rekabet, her numarayla, her gösteriyle daha da büyür. Nikola Tesla'nın bilimsel dehasını işin içine dahil edene dek. muhteşem bir filmdir.

Tür: Dram Filmleri, Fantastik Filmler, Gerilim Filmleri, Hugh Jackman Filmleri, imdb Top 250, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Prestij izle” filminde 44 Yorum bulunuyor.
  1. [email protected] - 1 ay önce demiş ki:

    Hayatımda ilk defa bir film için yorum yazıyorum diyen kaçıncı kişiyim saymadım,ama sahiden yorumsuz geçilebilecek bir film değil.Konusu orijinal.işleniş şekli harika sonu mükemmel(mükembel değil:).

  2. ahmet - 2 ay önce demiş ki:

    şu reklam müziginin adını bilen var mı

  3. tesla reis - 2 ay önce demiş ki:

    teslaya biraz daha aktif rol verilseydi cok guzel olurdu yınede muhtesem bir film.

  4. Alper - 3 ay önce demiş ki:

    Ben anlamadım 🙂 birinin gerçeği diğerinin sahtesi yani mühendisimi ölüyor yani teslaya giden adam kendisini klonluyor ve klonlarımı ölüyor anlamadım bida izliyecem

  5. Aylin Kolcu - 3 ay önce demiş ki:

    en ama en sevdiğim filmler arasına girdi son sahnede beynim yandı kesinlile izleyin bu arada ilk defa bi filme yorum yapıyorum !!!

  6. Deha Gökalp - 4 ay önce demiş ki:

    Deha : Bir şeyi başarmak istiyorsan fedakar olmalısın !

  7. Deha Gökalp - 4 ay önce demiş ki:

    Çok Güzel Bir Film
    Deha : Bir şeyi başarmak istiyorsan fedakar olmalısın !

  8. Serhat - 5 ay önce demiş ki:

    Ömrum hayatim boyunca ilk defa bi filme yorum yapiyorum bu filmi olmeden izleyin basli basina bir basyapit

  9. umut - 5 ay önce demiş ki:

    cidden çok hoş bir film nikola teslayı edisona karşı çok güzel karşılaştırmış ta …

  10. Gece Feneri - 7 ay önce demiş ki:

    Bugüne kadar izlediğim en güzel filmlerden. Çok orjinal, muhteşem bir film. Tüm sahneleri atlamadan izlemek gerek. Herşey detaylarda gizli. Ancak son sahneleri izlemeden çözülemeyecek kadar iyi gizlenmiş. Bitti denilen yerde daha şaşırtıcı bir halde devam ediyor film. Son dakikalara kadar aklınıza gelen hiçbir şeyden emin olamıyorsunuz. Ancak o dakikalardaki sahneleri anlamak için baştan sona her sahneyi görmek gerek. Final mükemmel. Keşke ülkemizde de böyle yapımlar olsa. Sherlock Holmes’tan (Robert Downey Jr.) sonra defalarca izleyeceğim efsane film olarak ikinci sırayı almıştır. Yarıda kapatmayıp, sonuna kadar izleyip, beğenmeyecek insan sayısının çok az olacağını düşünüyorum. Şiddetle tavsiye ediyorum.

  11. ŞERZAN - 8 ay önce demiş ki:

    BU FİLİM ANLATILMAZ YAŞANIR KURGU MÜKEMBEL BENCE BİRİ FİLİM ÇEKECEKSE İLK BU İLEMESİ LAZIM SONRA DÜŞÜNMESİ LAZIM FİLİM KAVRAMIN GERÇEK KARŞITI BENCE BENİM İÇİN EN İY FİLİM ESARETİN BEDELİYDİ AM BU ONU ÖNÜNE GEÇTİ HARİKA AZ KALIR

  12. Ertan Işık - 9 ay önce demiş ki:

    mükemmel bir film..mutlaka izleyin derim

  13. mustafa - 11 ay önce demiş ki:

    güzel bir film 1 saaten sorna bi tek bendemi takılı kalıyor

  14. Kadir Guc - 12 ay önce demiş ki:

    ılk basta cıkan sarkının adı lutfennn

  15. Gerçekleri söyleyen adam - 1 sene önce demiş ki:

    Filmde anlayacağınız şu ki 2 sihirbazın çekişmeli siharbazlık gösterisi.Bana göre filmin sonunda ölmesi gereken kadının ellerini bağlayan adi sihirbaz olması gerek, ya bir insan neden ibneliğine ipi yanlış bağlar ki ?

  16. kaanclk - 1 sene önce demiş ki:

    Ölmeden önce izlenmesi gereken ilk 5 film içindedir kesinlikle tavsiye ederim arkadaşlar.ilk başlarda sıkıcı gelebilir lakin ilerleyen zamanlarda çok iyi bir hale geliyor.

  17. amkderler - 1 sene önce demiş ki:

    cok sacma bir film tavsiye etmiyorum aslında konusu güzelde klonlama olayı sacma tişşkrler

  18. emre kocaman - 1 sene önce demiş ki:

    herkesin mutlaka ama mutlaka izlemesi gereken bir film…

  19. Burak - 1 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar bu bir spolier içerik vardır filmin tüm detayını anlatıyor baktımki herkes filmi anlamış gözükyor ama yanlış

    Tesla Giden Arkadaşımızı Biliyorsun Servet Harcadı Degil mi Bakın Sunumu yapan oydu fakat düşen klon kapak açılırken o yok oluyor fakat aşşagı biri düşüyor yani arkadaşlar kopyalanacagı yeri seçmişti hatırlıyorsunuz degil mi ve orayı düzenlerlerken 1 gösteri ile şaşan o adam gizleyin makineyi dedi gizlediler noktayı belirlediler Bizim adamımız oraya ışınlandı fakat önceden koyulan kopya kapak açıldıgında yer degiştirdikleri için suda boguldu bu kadar basit fakat öbür eli kesige gelirsek ölen şarışını seven ama yaşayan gerçek olan çünkü uyaran gerçek olandı ve çocugu o kadar sevmiyordu o kadına aşıktı gerçek olan arkadaşımız mühendis olarak geldi idamdan önce yani hep yer degiştiriyorlardı ve sonda mühendis fazla gitmişti biliyorsunuz gitmemesini söylemişti gerçek olan ve o zorladı ögrenmek için aşşagı indi göründü ve sonunda yakalandı arkadaşlar sadece tesla’Ya gidenin gerçegi öldü nasıl mı çünkü filmin sonunda gördügünüz gibi vuruldu 1 gerçek öldü 1’De sahte gerçek ölü teslaya giden fakat sahte ölü ise eli kesik olanın aynısı yani idam edilen aslında gerçek olan degil çok kolay arkadaşlar sadece 5 dakikamı aldı çözmek ve evet kesinlikle dogru olan bu

  20. eren - 1 sene önce demiş ki:

    hayatta pek az filmden etkilenirisn buda onlardan biri

  21. Ali K - 1 sene önce demiş ki:

    Abra Kadabra 🙂 Film Mükemmel http://www.hdfilmizlebe.net‘a teşekkür ediyorum emege saygı

  22. Ali Krblt - 1 sene önce demiş ki:

    Abra Kadabra 🙂 Film Mükemmel http://www.hdfilmizlebe.net‘a teşekkür ediyorum emege saygı

  23. Özge - 1 sene önce demiş ki:

    Siz bilimi değil kandırılmayı istiyorsunuz… Bilinmeyen bilimin getirdiği felaketler ve kayıplar. Harika tek kelimeyle prestij mutlaka izlemelisiniz.

  24. jacy - 1 sene önce demiş ki:

    finali bekliyemiycem aksiyon yok hecan o yarıda kapattım

  25. filmmatik - 1 sene önce demiş ki:

    Yenerin ve onun gibi spoiler yorum yazan herkesin yorumlarının silinmesini RİCA EDİYORUM ADMİN!

  26. filmmatik - 1 sene önce demiş ki:

    Yener salağı, bütün filmi anlatmışsın bir de izlemeye değer diye yazmışsın, spolier vermeden yorum yazamıyor musun ÖKÜZ!

  27. atakan - 2 sene önce demiş ki:

    fena değildi ama filmde birazcık saçmalık payı var, açıkçası ben bekliyordum böyle bir şey çünkü bir insan iki kişyi sevemez yani neyse izleyin yinede 🙂

  28. Arora - 2 sene önce demiş ki:

    Bu filmi 2 gündür arıyorum hiçbir yerde bulamadım videoların hepsi silinmiş lütfen yardım edebilecek biri olursa minnettar kalırım

  29. loved - 2 sene önce demiş ki:

    🙂 muthişşşşşş

  30. anonim - 2 sene önce demiş ki:

    hani bazı filmlerin sonu müthiştir buda onlardan başta anladığınızı sanıcaksınız ama öyle olmadığını görüceksiniz ağzınızın açık kalacağından şüphe yok mükkemmel bir film mükemmel bir son

  31. fairy - 2 sene önce demiş ki:

    ilk defa bi filme yorum yaziyorum.tek kelimeyle harika,bayildimmmm

  32. salim - 2 sene önce demiş ki:

    kardeşim spoiler vermeyin be dikkat edin artık şu yorum nasıl yazılır öğrenin yahu

  33. yener - 2 sene önce demiş ki:

    süper ya birnin dublörü öbürünün benzeri ve gerçek olanlar ölüyo sahtenin de sarhoşu ölüyo asistan borned olarak kalıyo çok iyi ya süper bi film izlemeye değer

  34. ramazan - 2 sene önce demiş ki:

    Bakmakla görmek farklı şeylerdir bir olaya veya duruma sadece zevk almak için bakarsanız yalnız kendi düşüncelerinizi görürsünüz ancak olaylara veya durumlara görmek için bakarsanız kendi düşüncelerinizi değil başka insanların da düşüncelerini görmüş olursunuz filmi bu açıdan izlerseniz daha farklı düşünebilirsiniz

  35. battleship34 - 3 sene önce demiş ki:

    izlemeyen taş olur

  36. Veli - 3 sene önce demiş ki:

    sadece tek kelime izleyinQQ

  37. göksel - 3 sene önce demiş ki:

    Film güzelll.ama teyzem ve ablama bir türlü izletemedimm çalışıyorum izlemezseler kapatıcam güzel filmi napalım :)))

  38. ahmet - 3 sene önce demiş ki:

    Harika bir filmdi. Son anda ters köşe yaptı resmen 🙂

  39. elvan - 3 sene önce demiş ki:

    coook gzel filmdi izlemenizi tavsiye ederim

  40. hakan - 3 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar bu filmi izleyin sonuna kadar izleyin zaten bırakamazsınız ancak fantastik…. sonu çok ilginç…. inanmayacaksınız …. yemin bile edebilirim

  41. elf - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film. kesin izleyin

  42. hazal - 3 sene önce demiş ki:

    müthiş bitti izlenmesi gerekli bi film

  43. ömer faruk katlan - 3 sene önce demiş ki:

    burda argo kelime kullanıpta kötü şeyler yazan kişiler zaten kişiligini bulamayan kişilerdir burda kendilerini tatmin ediyorlardır. ha filme gelince anlayana süper bi film ama anlayana 🙂

  44. Hilmi - 4 sene önce demiş ki:

    izlemezseniz çok şey kaybedersiniz, ilginç ve sürükleyici bir film.