facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Saksı Olmanın Faydaları izle

"Saksı Olmanın Faydaları izle" için 51 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. ömer ömer Temmuz 21st, 2013 at 18:13

    izlemeyin zaman kaybı

  2. tayfa tayfa Temmuz 22nd, 2013 at 03:17

    igernç filim izlemeyin 8.1 almış aldatıcı

  3. nilay nilay Temmuz 22nd, 2013 at 23:21

    HARİKA Bİ FİLM EĞER FİLM ZEVKİNİZ VARSA İZLERSİNİZ

  4. kimene kimene Temmuz 23rd, 2013 at 17:00

    Hiç sıkılmadım izleyin süper bir film

  5. ezgi ezgi Temmuz 24th, 2013 at 12:26

    ben çok beğendim.macera arayanlar için olmayabilir ama benim gerçekçi olanlar beğenir.

  6. khj khj Temmuz 24th, 2013 at 18:32

    film gerçekten güzel bi filmdi . Kimene ninde dediği gibi zevki olan izlesin anlayabilecek kapasitede olan yani saten logan ve emma olurda film kötü olur mu O.o <3

  7. adsız adsız Temmuz 25th, 2013 at 00:49

    16-18 yaş arası izlenmeli..!

  8. riko&negro riko&negro Ekim 21st, 2013 at 02:15

    Filmdeki olaylar biraz kopuktu. Olayların nedenleri net olarak anlaşılmıyor. Zaman kaybı

  9. irem irem Ekim 27th, 2013 at 16:27

    çok güzel bi film kesinlikle izlenmeli.

  10. anlamayorum anlamayorum Ocak 21st, 2014 at 19:15

    ben teyzesinin çocuğa ne yaptığını anlıyamadım ?

  11. haticemrym haticemrym Mayıs 8th, 2014 at 00:08

    Bazılarına göre alışılmadık bir yaşam tarzı olsa da bu film aslında çocuklarım yaşadıklarının sadece ufak bir kısmı.. bir çocuğun bataklıktan kurtuluşunu anlatsa da o bataklığa saplı kalan çok insan var. Gayet anlamlı ve ara sıra açıp izlenecek, verilen nimetlere şükretmeyi sağlayacak tarzda sağlam Bi film olmuş. Sonundaki duygu yükünden gözlerimin dolmasına engel olamadım. Gayet başarılı, dikkat gerektiren, anlam yüklü, cinsel öğelerden çok verdiği derse dikkat çeken bir başyapıt olmuş.. 10/9

  12. şeyma şeyma Temmuz 7th, 2014 at 18:01

    gayet güzel bir filmdi bazı sahnelerde kopukluk vardı ama gayet iyiydi. 13-18 yaş arası gençlerin izlemesi gerekiyor

  13. yağmur yağmur Temmuz 9th, 2014 at 03:16

    Ben normalde bilim kurguyu daha çok izlerrim ama bu çok hoşuma gitti zaten bir filmde logan lerman emma watson ve nina dobrevin üçü bir arada varken o filme kötü diyemezsin!!!

  14. Emre Emre Temmuz 24th, 2014 at 00:34

    film herkesin anlayabilcegi türden film değil eger film zevkiniz kaliteliyse yani hersey efekt ve çatışma değilse izlenesi bi film.detaylı izlenirse ayet zevkli ve anlamlı

  15. emmawatsonhayranı emmawatsonhayranı Temmuz 27th, 2014 at 18:48

    Çok güzel ve kendine hayran bırakıcı bir film çok zevk aldım izlerken emma watson ve logan lermanın oynadığı bir fikm bu kadar harikulade olur ben beğendim gerisi beni ilgilendirmez

  16. melis melis Temmuz 30th, 2014 at 19:40

    gayet iyi bir filmdi. Diğerlerinin de söylediği gibi üçleme inanılmazdı. Bazı yerlerde gülüyorken bazı yerlerde huzursuz oldum. Son bölümlere doğru gözyaşlarıma hakim olamadım. Bu film kadar iyisini de görmedim. Benim yaşımdakiler için(lise) kesinlikle izlenmesi şart. Yalnız anlamadığım bir yer var-Bana açıklayabilirseniz sevinirim-,teyzesi Charles’a ne yapıyordu? Bu konuda yardımcı olursanız bu film ile ilgili her şey yerli yerine oturucak

  17. Okan Okan Ağustos 2nd, 2014 at 17:40

    Tabiki herkezin film zevki aynı deil .Filmi anlamak istiyorsanız önce kitabını bitirin çünkü senaryo kitapdan alındı …

  18. Derin Derin Ağustos 4th, 2014 at 18:23

    Gayet iyi bir filmdi kesinlikle izlenmesi gereken bi film. Sıkıcı falan değil

  19. ismail ismail Ağustos 18th, 2014 at 19:38

    Bu filme Kötü diyenelr zevkinizi skm çok anlamlı bi film bnce

  20. onur onur Eylül 5th, 2014 at 20:28

    bu filme kötümü diyorsunuz? siz gerçekten film izlemeyi bilmiyorsunuz o zaman.

  21. mert mert Eylül 9th, 2014 at 00:09

    Bu kadar guzel film bu kadar yanlis yorumlar sadece izleyin filmin sizi almasina izin verin

  22. GÜLŞAH GÜLŞAH Eylül 18th, 2014 at 13:10

    filme gelince orta halli puanına bakıp aldanmayın…Öyle muhteşem bir film degil

  23. Emir Emir Ekim 16th, 2014 at 02:23

    mükemmel bir film ama tek kusuru öpüşme sahnesi çok

  24. Zeynep Zeynep Ekim 28th, 2014 at 12:50

    Süper

  25. ebru ebru Kasım 2nd, 2014 at 00:58

    Harika bi film. Toplumsal msjlar içermesi gençlere yol gösterici nitelik taşıması filmi daha çok değerli kılıyor. Buarada teyzesi çocuğu taciz ediyo . CÇocukta oluşan travma konu ediliyor

  26. Şahinbey Şahinbey Kasım 13th, 2014 at 22:18

    zevkle izlenebiliecek bir film

  27. furkan furkan Kasım 16th, 2014 at 03:49

    hayatımda izlediğim en iyi filmler arasına girdi

  28. murat bayrak murat bayrak Aralık 3rd, 2014 at 19:25

    Bencede 15-19 yaş arası arkadaşlar için uygun bir film konusu bakımından gençliğe hitap ediyor çünkü sürükleyici :))

  29. BARIS298 BARIS298 Ocak 4th, 2015 at 23:23

    Çok tuaf bir yapısı var filmin DERİN bir film

  30. mavix mavix Ocak 25th, 2015 at 20:14

    GERÇEKTEN SIRADIŞI BİR FİLM TABİ Kİ TÜM DİKKATİNİZİ VERMENİZ GEREKİYOR VERDİĞİ MESAJLAR DA DOMİNO TAŞLARINA BENZETEBİLİRİZ BİRİNİ KAÇIRIRSANIZ SONUNA GELEMEZSİNİZ İLGİNİZİ ÇEKTİ İSE FİLMİN İSMİ BİLE FARKLI İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM SAYGILARIM LA BY MAVİX…

  31. arda arda Şubat 5th, 2015 at 12:32

    ya accayıp güzel herkeze tavsiye ederim Filimi hazırlayana salsun

  32. Kaan Kaan Şubat 11th, 2015 at 22:04

    Aslında güzel bir film 15-18 yaş arası izlesin 18 ustu sevmez filmi benim goruşum bence guzeldi

  33. Grkmn Grkmn Mayıs 1st, 2015 at 17:13

    İzlemeniz gereken en güzel filmlerden. NE yapıp edin, izleyin.

  34. htc htc Haziran 7th, 2015 at 08:11

    logan lerman’a bayılıyorum harika . filim ise süper , duygusal ve mantıklı ve logan lermanla daha da güzel olmuş !!!!!!

  35. esin esin Temmuz 27th, 2015 at 01:29

    berbat bir film kesinlikle izlemeyin. Hiç bir amacı olmayan saçma sapan bir yapıt.

  36. tugce tugce Ağustos 15th, 2015 at 19:43

    teyzesı naptı buna ya ?

  37. mernec mernec Eylül 1st, 2015 at 23:32

    Tam bir zaman kaybı. Olaylar kopuk ve anlamsız. Son 20 dk ya film sıkıştırmışlar. Boşuna izlemeyin derim.

  38. enes enes Eylül 2nd, 2015 at 10:38

    ulan tamam sevmemiş olabilirsin ama bu filme zaman kaybı diyen filmden anlamıyodur net.

  39. samet samet Eylül 3rd, 2015 at 03:33

    çok güzeldi sanki benim hayatımı işlemiş, belki ilerde olur arkadaşlarım

  40. dursun dursun Eylül 15th, 2015 at 13:47

    kesinlikle mükemmel bir film

  41. Arda Arda Eylül 22nd, 2015 at 06:22

    bu filme kötü diyenler filmden anlamıyordur net diyen insanlan aslında filmden anlamıyor çünkü o insanlar hayran oldukları insanların filmi kötü bile olsa harika ooo diye yorum yapan insanlardır siz filme değil oyunculara yorum yapıyorsunuz gençler fanlığı bırakın ve gerçek bir sinema gözüyle bakın filmin konusu güzel fakat işleyişleri berbat konular arası geçislerde kopukluk var anlatmak istediği şey güzel ama anlatmayı becerememisler yani film çok güzel olma ihtimali varken berbat olmus zaman kaybı

  42. Zeki Zeki Aralık 1st, 2015 at 20:13

    Bu filmde küçük yaşta cocukların taciz edilmesi ve ardından yasanan trawmalar ele alınmış. Bence cok anlamlı ve ders alınması gerekılen bır fılm. Gercekten cok kalıtelı ve barırılı. Eger fılm seyretmekten hoslanıyorsanız emınim sizde begenıceksınız. ıyı seyırler

  43. SOİLANDPLANT SOİLANDPLANT Ocak 10th, 2016 at 00:41

    Film İçeriği ve verdiği mezaj gayet sağlam. Çocuk diyip geçmemek lazım. Pskoloji çok onemli bir şey. Aldığı puanı hak etmiş.

  44. hakan hakan Şubat 5th, 2016 at 01:13

    Teyzesinin çocuğa ne yaptığını çocukta bilmiyor. 3. Partın 26:58’inci dakikasındaki sahnede anlıyor ve tekrar hayat görmeye başlıyor. Filme gelince sonu başında düşündüğünüz gibi çıkmıyor gençlik filmi değil gerçekçi.

  45. Egemen Egemen Ekim 18th, 2016 at 19:03

    bu filmi izleyip kötülüyorsanız siz sanat’tan anlamıyorsunuz demektir

  46. ahmet ahmet Ocak 7th, 2017 at 03:29

    emma watson’nı çok sevdigim için filmde o oldugu için izledim ama yemin ediyorum tam bi vakit kaybı amaçsız kalitesiz bi film. hayatınızda bir buçuk saati çalmasın. izlemeyin..!!

  47. Hikmat Hikmat Ocak 10th, 2017 at 21:13

    hayatımda izlediğim en kotu kino,zaman kaybi.bundanda iyi kinolara baka bilerdim(((

  48. beyza beyza Ocak 29th, 2017 at 22:38

    FİLM SUPER,FAKAT YALNIZ OLMAYAN İZLEMESİN.ARKADAŞINIZ YOKSA GERÇKETEN YALNIZSANIZ İZLEYİN ÇOK SEVECEKSİNİZ.

  49. fff fff Şubat 19th, 2017 at 23:01

    cok berbat, vaktinize yazık.

  50. Bahtiyar Bahtiyar Şubat 26th, 2017 at 21:37

    Baya iyi bir film,izleyinnn

  51. Ada Ada Mart 2nd, 2017 at 16:56

    Harika bir filmdi. Yalnız ben çocuğun arkadaşı gerçek mi onu anlayamadım. Bunu da bana açıklarsınız çok sevinirim. Bütün boşluklar dolar. Gerçekten Harika ka

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)