Sitemizde şuan toplam 6272 film bulunmaktadır.

Son Samuray izle

4
7.727
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Son Samuray izle

Son Samuray izle, Son Samuray full izle, Son Samuray hd izle, Son Samuray türkçe dublaj izle, Son Samuray filmi kousunda; Amerikan savaş gazisi Nathan Algren, Japon askerleri eğitmek için Japonya'ya gider. Fakat bir çatışma sırasında samuraylara esir düşer. Samurayların hayat tarzlarına hayran kalan Algren, samuraylarla birlikte geçirdiği bir yıl kadar geçen sürede kılıç kullanmayıda öğrenmiştir. Bu sırada Japon ordusu samuraylara karşı kullanmak amacıyla pek çok silah getirtmiştir. Samurayların lideri Katsumoto ve Algren onurları için bir savaşa gireceklerdir.

Tür: Aksiyon Filmleri, Dram Filmleri, Macera Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

BENZER FILMLER
Arkadaşlar izle
265 izlenme
Kumarbaz izle
839 izlenme
Metro izle
364 izlenme
Oda izle
356 izlenme
Testere 5 izle
6.196 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Son Samuray izle” filminde 10 Yorum bulunuyor.
  1. Burak Ünsal - 1 sene önce demiş ki:

    emperyalizm her zamanki gibi önce yok eder, kökünü kurutur sonra da (sözde) anısına filmler yapar ve birazda olaydan para kazanır…. samuraylar onurlular ama kula kul olma noktası hoş değil. filme gelirsek, film güzel. Yeri tartışmasız Bravehearth, gladyatör, titanic, esaretin bedeli gibi filmlerin yanı… 10/10

  2. asya - 2 sene önce demiş ki:

    film de film yani şahane….

  3. özlem - 2 sene önce demiş ki:

    izlediğim en iyi filmlerden birtanesi

  4. Zaur - 2 sene önce demiş ki:

    Harika samuray filmi duygulandım

  5. Altan - 2 sene önce demiş ki:

    Gerçekten izlemeye değer bir film’di

  6. hatice - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi tavsiye ederim izlenmeye değer süper

  7. Filmizlerim - 3 sene önce demiş ki:

    Harika Bi Filmdi Tamam Japonca Bölümler Oldukça Çok Lakin Çok Güzel Bi Filmdi İzleyin Derim Beğenmekten Şüphe Etmeyin Kesinlikle Beğenirsiniz!!!

  8. goldenlegend - 4 sene önce demiş ki:

    admin güzel filmler yüklüyosunuz ama insanda film izleme zevki bırakmıyosunuz ya bu işi doğru dürüst yapın ya da bu siteyi komple kapatın yazık ya kaybettiğimiz zamana yazık ayıptır kardeşim.film donuyor partlar düzgün çalışmıyor ilerleme yapmıyor hep aynı yerde takılıyor düzelir diye 4 kere izledim ama hiç tık yok madem hizmet veriyosunuz işinizi düzgün yapın…

    • hdfilmizle - 4 sene önce demiş ki:

      selamlar siteyi yeni devraldım son eklenen filmlere bakarsanız dierlerinden farklı eklendiğini göreceksiniz bu durum için kusura bakmayın en hızlı şekilde elden geçirmeye çalışıyorum tüm filmleri…

  9. umut - 5 sene önce demiş ki:

    izledigim aksiyon macera üzerine en güzel flimlerden top 10 girmiş bi flim tşkler paylaşım için

Film izle

Yerli Filmler

2017 Filmleri