Sitemizde şuan toplam 6200 film bulunmaktadır.

Süpermen 1 izle

33
( Yüksek Kalite ) Fragman Tek Part HD Tek Part Ok-RuYorum yap
14.977
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Süpermen 1 izle

Süpermen 1 izle, Süpermen 1 full izle, Süpermen 1 hd izle, Süpermen 1 türkçe dublaj izle, Senaryosunu Mario Puzo'un yazdığı, yönetmenliğini Richard Donner'un yaptığı süpermen 1, 15 Aralık 1978 tarihinde gösterime girdi. Gene Hackman, Christopher Reeve, Margot Kidder ve Jackie Cooper'un başrolleri paylaştığı süpermen 1 imdb'den 7.2/10 puan alarak macera, aksiyon ve bilim kurgu filmleri arasındaki yerini almıştır. Gezegen yok olmak üzereyken küçük bir bebek kapsül içine koyulup ateşlenir. Bir kasabaya düşen kapsüldeki bebeğe yaşlı bir çift bakar. Çocuk büyüdükçe inanılmaz güçleri ortaya çıkar.

Tür: Aksiyon Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Macera Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Etiketler:

BENZER FILMLER
Zafer izle
1.749 izlenme
Ben Böyleyim izle
318 izlenme
Düş Kapanı izle
416 izlenme
En Uzun Hafta izle
355 izlenme
Annabelle izle
6.411 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Süpermen 1 izle” filminde 17 Yorum bulunuyor.
  1. berkan - 2 sene önce demiş ki:

    filmde iki sorun var hem goruntü berbat hemde filmin 6 dk sı başlamakla geçiyor

  2. berkay - 2 sene önce demiş ki:

    bi kahraman insanlarla aşır neşir olmaması nazım öpüşmemesi nazım ve bide örümcek adamdan alınmış gibi çünki örümcek adamın amcası ölyodu bunda da babasıı yni bna katılan var mı arkaşlarr

  3. enes - 2 sene önce demiş ki:

    süpermana süperman diyen insanlar 😀

  4. orhan - 2 sene önce demiş ki:

    slmarkadaşlar bazı arkadaşlara sesleniyorum sizler ne anlarsınız filmden de cekimin den de ancak yorum yaparsın biraz eneğe saygı

  5. Ceyhun - 2 sene önce demiş ki:

    idare eder beyler bence ister izlemeyin ister izleyin ama izleseniz daha iyi içinizde kalmasın

  6. hd - 2 sene önce demiş ki:

    eh iste fne filmm deyildi amma bence pek guze deyildi tavsiye etmem amma isterseniz izleye belersiniz ck da kotu degil

  7. name - 2 sene önce demiş ki:

    Dünyayı tersine döndürmesi zamanı geri döndüremez bu saçma bir şey dünya tersine dönse bile zaman geri dönemez hayal ürünü desek daha doğru zaman bir nesne yada gezegene bağlı değildir… zaman bağımsız olarak ilerler… ve zamanın sonunu da ancak Allah bilir

  8. İsmail - 2 sene önce demiş ki:

    Süper yaaaa

  9. ozan - 2 sene önce demiş ki:

    harika bir film superman cocukluğumuzun filmi

  10. fadıley - 3 sene önce demiş ki:

    iyiydi süper bi süpermen

  11. serkan - 3 sene önce demiş ki:

    cmilayk arkadaşım doğru söylüyorsun alt tarafı 37 sene evvel çekilmiş bu film. görüntüsü cam gibi hatta HD olmalıydı. çalışmıyor bu sitedekiler arkadaş ya. insan film ekibini tekrar toplar cam gibi tertemiz bir yeniden çekim yapar. gitmişler 78 senesinin kopyasını koyuyorlar utanın adminler utanın 🙂

    • hdfilmizle - 3 sene önce demiş ki:

      🙂

  12. cmilayk - 3 sene önce demiş ki:

    Güzel bir film gerçekten hoşuma gitti ama ben daha çok gerçeğe dayalı olan hikayelerden ve filmlerden hoşlanırım yani bu film gerçektende çok güzel ama benim hoşuma gitmedi bide şey var tabii filmin çekim kalitesi çok kötü kötü en azından filmi yayımlamadan önce üztünde biraz oynama yapabilirdiniz değil mi herleyi yapmayı biliyosunuz …..

  13. lara - 4 sene önce demiş ki:

    gelcekten ben biyendim güzel cok ama ben daha cook güzel film biyeniyorum

  14. çağdaş - 4 sene önce demiş ki:

    bu filmi 22. kez izliyorum

  15. cem - 4 sene önce demiş ki:

    mükkemmel bi filmdi.harikaydı…:)

  16. Furkan - 4 sene önce demiş ki:

    bu adam bi harika dostum

Film izle

Yerli Film izle

Aksiyon Filmleri


HDFilmizlebe.net 5651 sayılı kanun hükmünce içerik sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. Sitemizde bulunan tüm meteryaller sosyal paylaşım siteleri olan google.com, youtube.com, vk.com vb. sitelerden alınmıştır.