Sitemizde şuan toplam 5817 film bulunmaktadır.

Aranıyor izle

11
7.564
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Aranıyor izle

Aranıyor izle, Aranıyor full izle, Aranıyor hd izle, Aranıyor türkçe dublaj izle, Babası öldürülen Wesley Gibson'a, babasının intikamını alma fırsatı teklif edilir. Kötü adamları yok eden bir suikastçi olarak ünlenen babası bir suikaste kurban gitmiştir. Babasının bıraktığı yerden yola devam etmeye kararlı olan Gibson, babasının ortağı Sloan'dan eğitim almaya başlar.

Tür: Aksiyon Filmleri, Macera Filmleri, Suç Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Aranıyor izle” filminde 26 Yorum bulunuyor.
  1. Kaan - 3 hafta önce demiş ki:

    Harika ya cidden oturun bir şeyler atistira atistira izleyin ya tam aradigim filmlerden cidden harika 10 numara pisman olmazsiniz of ya 😀

  2. mücahit - 4 ay önce demiş ki:

    abi flim efsanede şöyle bir noktaya parmak basmak istiyorum anladık flim sitesi reklam verin para kazanın gözü olanın gözü cıksın ama bu nedir ya abartmayın su işi ya film izlemeyemi giriyoruz lasvegasta kumarhaneyemi belli deil

  3. Arturhut - 7 ay önce demiş ki:

    Video yeniden oynatma hatasi veriyo napcaz

  4. yusuf - 11 ay önce demiş ki:

    güzel değil

  5. Ozan - 1 sene önce demiş ki:

    Yoah hiaminaa

  6. Enesz - 2 sene önce demiş ki:

    Dehşet Ötesi ßiLim Kurgu ßiLmi …
    FiLme En Sewdiqim ßöLüm AngeLia ‘nin Tek vuruşLa Kendi DahiL 10 Kişi Wurmasi .. .!

  7. EREN - 2 sene önce demiş ki:

    cihat malmısın teşekkürler yönetici adamsın

  8. mustafa - 2 sene önce demiş ki:

    filmdeki sarkının adı ne söleseniz

  9. Aranır - 2 sene önce demiş ki:

    Hayatımda izlediğim en güzel film.

  10. Serhat - 2 sene önce demiş ki:

    çıktığı yıldan (2008) den beri izliyorum o zaman okul götürmüştü bu 10. izleyişim heralde fevkaledenin fevkinde bir film 🙂

  11. caykovski - 2 sene önce demiş ki:

    ben fena bir angelina hastasıyım kadın fena flim yapıyo onu bunu bilmem mimikleri 10 numara beş yıldız kim seslendirmişse sesinden 7/24 kufur dinleyebilirim oderece sağlam GUZEL FLİM TAVSIYEMİ NE TAVSİYESİ KESİN İZLESİNLER ……..

  12. görkem - 2 sene önce demiş ki:

    Filmdekı sarkının adı ne

  13. 555 - 2 sene önce demiş ki:

    Bence güzel bir film tavsiye ederim

  14. misafir - 2 sene önce demiş ki:

    Muhteşem izlemeye değer

  15. oğuz - 2 sene önce demiş ki:

    abi abartısız söylüyorum 4. izleyişim ama tabi arada sene farkı var muhteşem ve ötesi o yılın en iyi filmi iyi seyirler :d

  16. Yılmaz - 2 sene önce demiş ki:

    Muhteşem bir film izlemeyenlere tavsiye ederim 😀

  17. aşk yarası - 2 sene önce demiş ki:

    abi cok ğüzel

  18. ulas - 3 sene önce demiş ki:

    film özellikle 3. parttan sonra yüklenmesi çok yavaşlıyor bununla ilgilenirseniz çok sevinirim iyi seyirler

    • hdfilmizle - 3 sene önce demiş ki:

      bu site ile alakalı değil maalesef videonun yüklü olduğu server zaman zaman kasabiliyor.

  19. Adem - 3 sene önce demiş ki:

    Kesinlikle izleyin

  20. sevde - 3 sene önce demiş ki:

    süpeerr çook beğendim size tavsiyem 2.’yide izleyin <3 <3 <3 ordaki kız süpeer yaaa

  21. caner - 3 sene önce demiş ki:

    bence güzel bir film angelina jolie oynadıgı filmler zaten hep güzel olyo

  22. biraneci - 3 sene önce demiş ki:

    harikaydı ikinci izleyişim teşekkürler

  23. ahmet - 3 sene önce demiş ki:

    film süper aksiyon macera hersey var biraz fantastik bir film

  24. Cihat - 4 sene önce demiş ki:

    ARANIYOR: Filmin sonunda aklınızdan geçen vay a*k hakkaten güzel filmmiş diye klişe bir laf geçiyor ama o lafın içinde ki duygular başka kendini ancak bu kadar ifade edebiliyor , ettirebiliyor. Düşündümde gerçekten güzel bir filmmiş ”Bu aralar bişeyleri önemsemekte zorluk çekiyorum dahası var önemsedigim tek şey bişeyleri önemsemiyorum olmam” ve filmin en sonunda ve başıyla orantılı bitmesi ve ve ve peki siz bu zamana kadar ne yaptınız sorusunu izliciye yönelterek biten film. İzleyiciyi etkisi altında bu kadar yorumu hakketen bir film oldugunu gözler önüne seriyor. Aklımdan çıkmıcak bir karede sevgilisiyle yatan adama klavyeyle vurdugunda havada uçusan tuşlar ”F*ck you” kelimeleri çıkınca baya yaratıcı oldugunun kanatindeyim.

  25. wanted - 4 sene önce demiş ki:

    gerçekten de muhteşem bir film herkese tavsiye ederim..