facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

X-Men 3 Son Direniş izle

"X-Men 3 Son Direniş izle" için 60 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. X men X men Mayıs 17th, 2014 at 14:55

    Dunyada mutantlar var ammma boyle diyil mesela benim gucum nesneleri kontrol edib onlar yok etmem bi arkadasim ise cok hizli kosa bilir ben mutantim

  2. hatice hatice Haziran 1st, 2014 at 15:04

    güzel film izlemekten zevk alıyorum emeğinize sağık

  3. NECİP NECİP Haziran 5th, 2014 at 15:37

    TEŞKÜRLER ADMİN HARİKA Bİ FİLİM 10 ÜZERİNDEN 9

  4. no no Haziran 16th, 2014 at 18:20

    Mantık hatası var, X-Men birinci sınıfı izlediyseniz bilirsiniz, profesör x gençliğinde bacağına kurşun yediği için tekerlekli sandalyedeydi. (gençlik= kel olmadan önceki halinde) ama başında kel hali var fakat yürüyebiliyor.

  5. Xmen32 Xmen32 Haziran 22nd, 2014 at 16:24

    Sonda en sonda son 1 dkya dikkatli bakın ÇARS ölmemiş. 😀

  6. umut umut Temmuz 3rd, 2014 at 18:19

    iğrenç film

  7. Mutant Mutant Temmuz 8th, 2014 at 15:44

    sen nasıl mutantsın bende tahmin edip hızlı koşup ateş ve suyu kontrol gbi bişi ediomve istediğim zaman elektirik çarptıtıp kendimi güçlü yapıom bu mutantlıkmı bizim mahalede böle zelikleri olanlar war

  8. oceanic oceanic Temmuz 11th, 2014 at 17:57

    mantık hatasını şöyle açıklayabiliriz hankın ürettiği serum sayesinde yürüyebiliyor ama gücünü kaybediyor son filmde böyle bişi uydurmuşlar

  9. aa aa Temmuz 16th, 2014 at 14:36

    Ahahaha kendilerini mutant zannediyorlar komedi ya. 😀 ama çocuk işte normaldir filmden etkilenmişler. Evrilmeyi sağlayan mutasyon gerçektir ama bu şekilde değil, öncelikle bu denli büyük atlamaların gerçek olduğunu sanmam. İkincisi, insanoğlu zekasıyla hayatta kalır yani evrimdeki bir atlama, mutasyon geçirmiş kişinin yenilenme yeteneğini,gücünü vs. değil zekasını geliştirmelidir bence.

  10. mcLocCo mcLocCo Temmuz 25th, 2014 at 20:10

    yorumları okudum filmden soğudum ya bune ama yinede izlicem izledikten sonra bir yorum daha yapcam 😉

  11. Lethilton Lethilton Temmuz 30th, 2014 at 22:34

    Eğer sen mutantsan bende batmanim brodwaymobil var geceleri onunla şarapcıları kovalıyom.

  12. kadir kadir Ağustos 19th, 2014 at 19:00

    HARİKA BİR FİLM MÜTHİŞ

  13. mustafa mustafa Ağustos 24th, 2014 at 21:33

    Barış magneto sayesinde oldu o bu savaşı başlatmasaydı onlar tüm mutantları yok edceklerdi ( bu arada fil harika 10 / 9 )

  14. azra azra Ağustos 27th, 2014 at 15:00

    film bence güzel ve gençliğe dayanıyor 😀

  15. Ozan Ozan Ağustos 31st, 2014 at 22:53

    @no Kardeş Sen öyle diyorsun ama days of the future past filminde xavier şu mavi şeyin geliştirdiği bi formülle yürüyebiliyordu ama mavi şey derken mystique olan mavi şey değil hani ismi hang mi ne olan mavi şey bir de @X men Sen mutantsan bende Spidermanım ama the amazing olan değil eski orjinal spiderman. Kankalarımda venom ve carnage hep beraber şehirde sallanıyoz falan bazen suçlar oluyo onları da engelliyoz çok kingiz yani

  16. mehmet mehmet Eylül 2nd, 2014 at 21:13

    Benimde gücüm var nesneleri buz yapabiliyorum

  17. machigh machigh Kasım 7th, 2014 at 21:33

    benmime var bu gerizekalıları adam edebiliyorum

  18. x men x men Kasım 30th, 2014 at 12:45

    arkadaşlar son partın son saniyelerinde bazen küçük sahneler olur bir bakın bu filimde var mesela

  19. Emre Emre Ocak 21st, 2015 at 09:17

    harika film 2016 tı daki filmini sabırsızlıkla beklıyorum

  20. aziz aziz Mart 18th, 2015 at 19:57

    süper bir film izlene bilir şüpesiz

  21. asda asda Mart 22nd, 2015 at 10:11

    Ses kayması var

  22. Saçmalayanlara cevap Saçmalayanlara cevap Temmuz 12th, 2015 at 18:21

    Kendini filme çok kaptırmışsın

  23. HaTa HaTa Ağustos 7th, 2015 at 13:17

    videoda bi hata var adamların ağzı oynuyo sora sesleri gelio en rahatsız olduğum şey bu çözümü varsa yardımcı olurmusunuz

  24. kaan kaan Ağustos 11th, 2015 at 10:56

    jean grey öldüğü için ddevam filmleri hep geçmişi gösterdiler ama son filmi geçmiş günler gelecekte jean geri geliyor ama jean kendini bilerek öldürdü çünkü wolwerini isterse uzaya fırlatır

  25. Berkay Berkay Ağustos 13th, 2015 at 14:50

    Müthiş

  26. Onur Onur Ağustos 18th, 2015 at 01:36

    X-men serisinin en guzel yani senaryo ve fikrin yeni olmasa da guzel islenmesidir. Yani mutantlar hakkinda ilk fikir degil elbette ama film olarak cok guzel yapilmis. Bu ozelliginden baska filmi ozel ve degerli kilan hicbir sey yok. Vasat oyunculuk, 22 yas alti gruba hitap eden amaci olmayan bir film. Filmde seyirciyi baglayacak surukleyecek pek bir sey yok. Bittikten sonra hicbir etki birakmiyor. Yani bos zamaniniz varsa gecirmek icin fena bir film degil

  27. Oyuncu_Aykhan Oyuncu_Aykhan Ağustos 20th, 2015 at 16:48

    Ses görüntüden ayrı olmuş

  28. gerçekten yalan deil yemin bilah gerçekten yalan deil yemin bilah Eylül 8th, 2015 at 01:20

    benim böyle gücüm var öyle zanediyom uyurken her akşam ya 1 hafta sonra yada bir kaç gün sonra neler olabileceğini görüyom bu her gün oluyo bazen her 2 günde oluyo bunun gibi şyler

  29. sevim sevim Eylül 15th, 2015 at 18:15

    Yorumlara bak ya hiç gülceğim yoktu 🙂 insanlar uçmuş. yazık

  30. TERRANOVA TERRANOVA Kasım 8th, 2015 at 21:08

    SAKIN AMA SAKIN İZLEMEYİN SİTE BOK GİBİ DONUYOR GERİ SARIYOR

  31. confidenr confidenr Kasım 13th, 2015 at 00:31

    umut sen nası bi malsın ya

  32. kıro kıro Kasım 16th, 2015 at 14:37

    ses görüntüden ayrı olmuş

  33. ALİ ALİ Kasım 27th, 2015 at 20:31

    çok güzel

  34. Hakan Hakan Aralık 1st, 2015 at 23:51

    ellerine saglık admin çok begendim

  35. yok yok Aralık 9th, 2015 at 18:05

    4 dü çıkacakmı bu filmin

  36. İnsan katleden İnsan katleden Aralık 19th, 2015 at 21:06

    Sizi elbet bulurum admin dahil bu size ve diğer sitelere ve kurucularına 16. Uyarım dikkate alın gerekirse sadece kaçın

  37. AC-130 FCO AC-130 FCO Aralık 19th, 2015 at 21:10

    Admin ve diğerleri sizi bulucam kendinize dikkat edin

  38. {™Elite} {™Elite} Aralık 19th, 2015 at 21:14

    Benseni bulursam varya biliosun ne olacağını ole her siteye girip yorum atma sana 4. Uyarım 5. Ye affetmem bilesin yazma saçma sapan yorum

  39. P.ZS CONTROL P.ZS CONTROL Aralık 19th, 2015 at 21:18

    Beyler Nevada a.ş ye önem vermeyin ne dişini arıyorum söylediklerine kulak asmayın bosverin sacmalayıp duruyor ama onu bulursam ne olacağını gayet iyi biliyor

  40. P.ZS CONTROL P.ZS CONTROL Aralık 19th, 2015 at 21:20

    Beyler Nevada a.ş yi dikkate almayın saçma sapan yorum atıp duruyor

  41. PZS CONTROL PZS CONTROL Aralık 19th, 2015 at 21:21

    AC 130 FCO YU DİKKATE ALMAYIN

  42. Darlin Darlin Aralık 19th, 2015 at 21:22

    Ac 130 u dikkate almayın

  43. AC-130 FCO AC-130 FCO Aralık 19th, 2015 at 21:25

    Beyler dikkate almayın yorumu

  44. PZS CONTROL PZS CONTROL Aralık 19th, 2015 at 21:26

    Neoldu enson pes edersin ole işte

  45. Darlin Darlin Aralık 19th, 2015 at 21:28

    Pzs iyi işti bu … İle çok işimiz var

  46. PZS CONTROL PZS CONTROL Aralık 19th, 2015 at 21:30

    AC 130 HERKEZDEN ÖZÜR DİLİYECEK SIKIYOSA DEMESİN Ac yorum olarak yaz

  47. AC-130 FCO AC-130 FCO Aralık 19th, 2015 at 21:31

    Beyler herkezden özür dilerim

  48. PZS CONTROL PZS CONTROL Aralık 19th, 2015 at 21:35

    Admin abi bazı …sen anlarsın böle adamlar çıkıyo bizde o adamları indirioz ac tam bi … Ya her siteye girip abuk subuk yorum atıo onu biliyorum eskiden bizden biriydi ama onu çıkardımızda böle …. Olmaya başladı emrine saygı abi çok güzel olmuş saol

  49. PZS CONTROL PZS CONTROL Aralık 19th, 2015 at 21:39

    Admin abi sen boşver onu X-Men 4 ne zaman cıkar

  50. PZS CONTROL PZS CONTROL Aralık 19th, 2015 at 21:44

    Adam tam bi kaçık ya ne dedini bilmiyo

  51. PZS CONTROL PZS CONTROL Aralık 19th, 2015 at 21:46

    Admin abi ben o s4l4ga söyledim saçma sapan yorum atarsa bidaha yorum olarak sole
    Ben ona yapacağı bilirim

  52. Darlin Darlin Aralık 19th, 2015 at 21:50

    Şuraya bak yorum atarak kavga ediyoz ya pzs Tmm yazma daha ararız onu soleriz iki saat neden kavga ediyoz ac yap mış bi hata dersini aldı ustelemeye gerek yok tmmmı admin abi emeine saygı çok güzel olmuş devamını bekleriz

  53. PZS CONTROL PZS CONTROL Aralık 19th, 2015 at 22:02

    Admin abi yorumları sildysen ne mutlu sana

  54. mesut mesut Şubat 6th, 2016 at 06:09

    bende bır mutantım ozellıyım cok uyumak…ve dıyer ozellyımde aslında olan ama resmı olarak olmayan kürt olmak… arkadaşım var onun ozellyıbeyın karıştırcı sorulardır

  55. burak burak Mart 24th, 2016 at 15:14

    xmen geçmiş günler gelecekle ve sonraki filmlerle çelişiyor bu film. içine ettiler kısaca xmenin. deadpoolunda içine ettiler. ama en sonunda yapacakları şey belli bu olaylar farklı evrenlerde gerçekleşiyor der çıkarlar. kimin başı sıkışsa zaten paralel evren saçmalığına başvuruyor.

  56. Hulusi Özdağ Konya Zade Vital Hulusi Özdağ Konya Zade Vital Mart 24th, 2016 at 15:49

    elinde bıçaklar olan adam da kim? volverine ne oldu? logen elinden bıçaklar çıkan adammı? cin kim? iki kere izledim ama yine de anlamadım.. biri yardımcı olabilir mi?

  57. büşra büşra Mart 25th, 2016 at 23:37

    merhaba dünya üzerinde bir çok mutant vardır ancak bu şekilde değildir bi insan görünmiycek şekilde hızlı koşamaz ama hızda bi çok insanı geçebilir mesela bi çok insanda telekinezi gücü vardır sadece daha akıllı olmamız gerek daha iyi düşünmemiz bende telekinezi var her gün üstünde çalışıyorum kendimi açıklamaktanda korkmuyorum

  58. Volverine Volverine Mayıs 14th, 2016 at 19:52

    Son 30 saniye ye iyi bakın çarls ölmemiş gerçekten valla

  59. GALKOR GALKOR Mayıs 24th, 2016 at 00:33

    Film gayet iyi, sadece kötü yorumlar.. :/

  60. x man x man Ocak 20th, 2017 at 14:42

    kesin çarls başkasının vicudunda ve yürüyecek

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)