Sitemizde şuan toplam 5669 film bulunmaktadır.

Yenilmez 2 izle

22
8.302
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Yenilmez 2 izle

Yenilmez 2 izle, Yenilmez 2 full izle, Yenilmez 2 hd izle, Yenilmez 2 türkçe dublaj izle, İftira nedeniyle rus hapisanesine düşen chmbers cezasını çekmekten ziyade oradaki kafes dövüşlerine katılır. Sonunda özgürlük bulunan bir arenadır bu.

Tür: Aksiyon Filmleri, Dram Filmleri, Suç Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Etiketler: ,

BENZER FILMLER
Katil Avı izle
124 izlenme
101 Sevgili izle
244 izlenme
Kulube izle
225 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Yenilmez 2 izle” filminde 115 Yorum bulunuyor.
  1. benimnamem - 3 ay önce demiş ki:

    beyler bence hix gonerdeyin yuru boykanın bacagı kırıldı

  2. stavinsansyın - 1 sene önce demiş ki:

    süperya

  3. Fighter - 1 sene önce demiş ki:

    Film yaxşıdı. Qrafikler filan. Micael jai white ve scott adkins her ikisi yaxşı doyuşçülerdir. Yani sıxılmadan izleye bileceyiniz yaxşı bir filimdi. mence izleyin peşman olmazsınız.

  4. ahmet okuyucu - 1 sene önce demiş ki:

    adamlar yapıyor arkadaş belki 5 kez izledim ve izlemeye devam edeeğim en mukemmeli sonu bu kadar şiddetin sonunda cok duygusal bi sahne izleyin …

  5. Orhan - 1 sene önce demiş ki:

    Superrrrrrrrrrr mukemmelllllll coooooooook amma cokkkkkkkk guzel baska dıyecek soz bulamıyorum yenilmez 4 ne zaman gelıcek bılen varsa yazsın lutfen

  6. Emir - 1 sene önce demiş ki:

    aslında film güzeldi yuri boyka bu filmde kötü olsa da spora onun sayesinde başladım .

  7. Kaan - 1 sene önce demiş ki:

    izlediğim en iyi filmdi yenilmez 3 daha iyi bence 3 üde izleyin YURİ BOYKA ♥♥♥

  8. Hakan - 1 sene önce demiş ki:

    Mark ıvaniri kim seslendiriyor?

  9. Hakan - 1 sene önce demiş ki:

    Mark ıvanırin seslendirmesini kim yapıyor?cevap yazar mısınız?

  10. ilkin - 1 sene önce demiş ki:

    cox guzel filim

  11. ebubekir - 1 sene önce demiş ki:

    Abi harika bir film izlemenizi tavsiye ederim

  12. Muhammed - 1 sene önce demiş ki:

    Hem boykAnın filmi ama boyka yeniliyo nası iş arkadaş

  13. Mustafa - 2 sene önce demiş ki:

    Çok guzelllll

  14. Ersin - 2 sene önce demiş ki:

    Kesinlikle güzel bi film başını izleyipte kötü diye kapatmayın sabredin pişman olmassınız !!!!

  15. yuri boyka - 2 sene önce demiş ki:

    bence bu bölümde yuri boykanın dayak yemesi oldu herkezi yenseydi çok güçlü felan oldunu sanırdı 3.bölümde koreliyi dövemezdi yenilince akıllandı daha güçlü olucağını

  16. umut - 2 sene önce demiş ki:

    Abi super film ya tekmeler efsane

  17. Shaban - 2 sene önce demiş ki:

    Süper bi film

  18. haşim - 2 sene önce demiş ki:

    5 yıldız kankaa

  19. azad - 2 sene önce demiş ki:

    çokgüzellllllllllllllllll

  20. irfan - 2 sene önce demiş ki:

    on numara dostumm

  21. lost - 2 sene önce demiş ki:

    fil tek kelimeyle mukemmel olmus ama superman eksik o olsaydi daha mukemmel olurdu bence dimi

  22. kadir - 2 sene önce demiş ki:

    hayatımda izlediğim en güzel filmm tavsiye ederim

  23. Tolga - 2 sene önce demiş ki:

    Her saniyesine deydi gercekten gelmıs geçmıs en guzel fılmlerden biri çok anlamlı herkese tavsiye ederim.

  24. kenan - 2 sene önce demiş ki:

    yüksek dönen dekmeleri süper bu adamın filmde süper

  25. troll - 2 sene önce demiş ki:

    süper izleyin sononda aladım ama 😀

  26. tezcan - 2 sene önce demiş ki:

    Film cok guzel

  27. mert - 2 sene önce demiş ki:

    film fena bişey ya

  28. kemal - 2 sene önce demiş ki:

    harika bi filim yok böyle bir filim akıllara zarar izlemeyen çok şey kaçırır izleyin tavsiye ederim 🙂

  29. kemal - 2 sene önce demiş ki:

    abi harika bi filim yok böyle güzel filim izleyinbence izlemazseniz çok şey kaçırır sınız

  30. kemal - 2 sene önce demiş ki:

    abi harika bi filimya

  31. Mehmet Yozlu - 2 sene önce demiş ki:

    harika bir film buz adam mı tutuyorum ben

  32. ahmet - 2 sene önce demiş ki:

    benim internet gelip gidiyo izlliyemedim ):

  33. NICAT - 2 sene önce demiş ki:

    film hic de guzel diyil

  34. Cihan - 2 sene önce demiş ki:

    yuri boyka gerçekten cok hereketli film çok güzel izlemenizi tavsiye ederim . . .

  35. Scott Adkıns Namı Boyka - 2 sene önce demiş ki:

    7 Yıldır Kıck Boksorum Boyle Tekme Atan Gormedım Yenılmez 3 de Daha Iyı Boyka Bunla Yenılmez 3 6-7 kez ızledım sıkılmadan herkese tavsıye ederım.

  36. umut - 2 sene önce demiş ki:

    film harika bende dövüşçüyüm tekvando karete ve benzeri şeylere gittim ama be nböyle dövüşçü görmedim adam harika dövüşüyor kım nederse desin

  37. ugur - 2 sene önce demiş ki:

    olm boykaya yenilmez diyoalr yenildi

  38. mehmetcan - 2 sene önce demiş ki:

    filim 10 numara ama boykanın karakteri kotu rolde oldugu ıcın guzel olmamıs ama geri kalan yerlerı cok guzel tavsıye ederim 🙂

  39. layk - 2 sene önce demiş ki:

    yüri boykanın aynıtutmasaydı adam giderdi

  40. hgfbvcx - 2 sene önce demiş ki:

    iyi bir sayfa ve film

  41. özcan - 2 sene önce demiş ki:

    cidden mükemmel ötesi birşey di inanılmaz derecede güzeldi ve şimdiye kadar izlediurğim bütün filmleri unutturdnu bana ve ikinci izleyişim olmasına rağmen aynı heyecanı aynı keyfi yaşattı yenilmez-4 ü büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum ve site adminine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum…

  42. Eliko - 2 sene önce demiş ki:

    Yok Böyle film…Çok iyi bir film olmuş Yapanların ellerine Sağlık 🙂 10 üzerinden 9/9

  43. Boran - 2 sene önce demiş ki:

    Boykanın hastasıyım boykanın yenilmesine üzüldüm ama güzel bir film

  44. MUTİ - 2 sene önce demiş ki:

    Rus mafyasına hastayım ..

  45. ELVIN ESGEROV - 3 sene önce demiş ki:

    SUPER.SUPER.SUPER

  46. müdür - 3 sene önce demiş ki:

    NEDEN BU KADAR ETKILIYOSUNZZ İNSANLARI SİZİN YUZUNUZDEN DİLBERAY DINLEMEDEN YATAMIYORUM ARTK …. FİLMI ILK DEFA İZLEMŞŞ GİBİYMM .. EN SON ”’ESARET” FİLMINDE BÖLE OLMUŞTMM TŞKLER 😀

  47. mevlüt - 3 sene önce demiş ki:

    süper film tavsiye ederim 🙂

  48. efecan ertas - 3 sene önce demiş ki:

    filmin baş karakteri boyka değil corç olmalı buarada filma olğastü tercih edn üerim

  49. ALi - 3 sene önce demiş ki:

    hayatımda bu kadar güzel bi film izlememiştim izlemiş oldum 🙂

  50. hakan - 3 sene önce demiş ki:

    adam amerikalı yaw, amerikalıların hepsi böyle iyi zaten melek gibiler ağbii ;)) film iyi mübarekler,takılın 😉

  51. SoNSuZ - 3 sene önce demiş ki:

    mükemmel bir flim

  52. Eray - 3 sene önce demiş ki:

    herkez sussun Yuri Boyka dunyanin en iyi dovuscusu Istese o Zenciyide Doverdi

    Yenilmez 2 de basrol bence Boyka olmaliydi o dovmeliydi yuri boyka 3 de cok guclu ve kirik bacagiyla herkezi dovuyor onun gibi dovuse bilsem keske 🙁

  53. Mcht - 3 sene önce demiş ki:

    film çok saçmaydı hiç güzel değildi / film boykanın filmi ama boyka kaybediyo yok böyle saçmalık

  54. kadir - 3 sene önce demiş ki:

    hayatım boyunca izledigim eniyi filim yenilmez 3 de iyi onda boyka yeniyor

  55. Thongs - 3 sene önce demiş ki:

    Bu nasıl bi filim lan 2 haftadır şınav mekik ne varsa çekiyorum öz güven verdi sonra kavgam oldu bebe bi yumrukda beni yere serdi inanmanyın kurmaca bunlar

  56. emre - 3 sene önce demiş ki:

    yemin ederim ağladım yazık ya ayağı nebiçım oldu

  57. fatih - 3 sene önce demiş ki:

    Herzaman iyi er kazanır mükemmel film ama gago ya gıcığım

  58. mustafa - 3 sene önce demiş ki:

    10 numara admim çok saol

  59. mehmet - 3 sene önce demiş ki:

    yuri boyka 3 te ayağı iyilsşmiyor arkadaşlar ben izledim

  60. Ahmet - 3 sene önce demiş ki:

    Michael Jai white ve Scot Adkinds filmleri süper oluyor bu filmde tek kelime ile süper şiddetle tavsiye ederim!

  61. Ozan - 3 sene önce demiş ki:

    İzlediğim en kaliteli filmlerden biriydi.

  62. şafak - 3 sene önce demiş ki:

    mükmmel ötesi

  63. bilinmeyen - 3 sene önce demiş ki:

    ya ben filmi yenilmezler 2 sanıyodum

  64. murat - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi muhteşemm herkese tavsiye ederm yakında box yapmak isteyen varsa bu filmi izlemeli bence 😀 😀 😀

  65. inci sözlük - 3 sene önce demiş ki:

    yuri kaznasaydı daha güzel olurdu

  66. Ne - 3 sene önce demiş ki:

    İnş güzeldir

  67. Sefa - 3 sene önce demiş ki:

    Hayatımda izlediğim en iyi 10 film arasına girer bence izlenmesi gereken bir film teşekkrler admin gerçekten güzel bi paylaşım olmuş. 😀

  68. Actrosis - 3 sene önce demiş ki:

    Bu Marvel filmleri harika, izlemeye doyamiyorum.
    Cizgi filmleride var.
    Bilim kurgu sevenler icin ideal. Inanin ayda bir kez tüm serilerini tekrar izliyorum.
    Teknik var, bilgisayar, hayal gücü falan var. Sevenler izlesin. 🙂

  69. eren - 3 sene önce demiş ki:

    hyarıka olmus yurı boyka bır numara

  70. yiğit - 3 sene önce demiş ki:

    muhteşem bir film izlemenizi tavsiye ederim 🙂

  71. ilker - 3 sene önce demiş ki:

    muhteşem

  72. 41 - 3 sene önce demiş ki:

    film süperdi arkadaşlar kaçırmayınnnn sakınnnnnnnnnn ….

  73. Tolqa - 3 sene önce demiş ki:

    arkdaslar bnm pcdenmi bilmiyom ama cok donukluk yapyoı daha yeni pc format ataım :d yinede spr boyka boyka

  74. Samet - 3 sene önce demiş ki:

    İzledim şimdi kardeşimi dövmeye gidiyom gaza geldim 😀 (Film Süper)

  75. erdinç - 3 sene önce demiş ki:

    cok güzel filim 8 kere izledim tekrar izlerimde ama yenilmez 1 ve yenilmez 3 ü büldum yenilmez 2 yı bulamadım

  76. emre - 3 sene önce demiş ki:

    izlemeniz lazım izledikçe dayak atasım gelio

  77. Chambers - 3 sene önce demiş ki:

    Ayy ezo Boyka çok pis dayak yedi abi ağzından kanlar fışkırdı abi ufff.

  78. 123456 - 3 sene önce demiş ki:

    coook guzel bir film

  79. iska - 3 sene önce demiş ki:

    abi cok iyi ya boykanin yenilmesi cok daha iyiydi

  80. yusuf - 3 sene önce demiş ki:

    harıka bı fılm

  81. Sahra - 3 sene önce demiş ki:

    ”GEORGE CHAMBERS” yüreğiyle dövüştü zekasıyla da kazandı insanlığıyla da öğretti…Harikulade bir filmdi sporun adalet ile zeka ve yürek ile yapıldığını,küçümsemenin hile ile kazanmanın bundan umut etmenin kötülemenin ne denli cahillik olduğunu bir kez daha gördük Mühim olan beden değil kalptir:)…

  82. Boyka - 3 sene önce demiş ki:

    Boyka Boyka Boyka Boyka Boyka … Müthiş

  83. asssr - 3 sene önce demiş ki:

    müthiş

  84. osman - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir filimm

  85. SERDAR GENÇ - 4 sene önce demiş ki:

    İZLEMEYEN PİŞMAN OLUR BAŞTAN SONUNA KADAR HARİKA! İZLEDİĞİM EN GÜZEL FİLMDİ!

  86. TOLGAA - 4 sene önce demiş ki:

    süper film sıkıcı olan hiçbir yer yok

  87. Tugay - 4 sene önce demiş ki:

    ÇOK GÜZEL BİR FİLM

  88. Mert - 4 sene önce demiş ki:

    Bu Fİlmi İZlemeyen Çok Şey Kacırır Super

  89. Keremdogan - 4 sene önce demiş ki:

    Film süper bişe 3ünden bile nerdeyse iyi 🙂

  90. Hakan Ertürk - 4 sene önce demiş ki:

    hayatımda izlediğim en iyi film.

  91. enis - 4 sene önce demiş ki:

    süper film

  92. Number One - 4 sene önce demiş ki:

    super filmdi. filmin sonunun gelmesini hec istemezdim.

  93. serhat - 4 sene önce demiş ki:

    boykayı çok seviyorum

  94. cem taner - 4 sene önce demiş ki:

    gerçekten çok iyi bir film.izlemenizi şiddetle tavsiye ederim

  95. emre - 4 sene önce demiş ki:

    film dehşet bişee sonu ayrı bir mükemmel izleyinnn sakın kaçırmayın 😀 adminn mükemmelsinn çok saol 😀

  96. Zafer küçüker - 4 sene önce demiş ki:

    Yenilmez 3 De güzel ama bu daha güzl

  97. hayati - 4 sene önce demiş ki:

    harıka bır fılm ama yonetmen de bazı eksıklıkler var

  98. dogukan - 4 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar film tek kelimeyle harika … Yalnız Part 6 fazladan olmş . Siteye teşekkürler…

  99. melike - 4 sene önce demiş ki:

    Muhteeeşem bir filim.

  100. 44 - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel tavsiye ederim

  101. murat - 4 sene önce demiş ki:

    abi film müthiş ya turkıyede böle filmler 6yokkı

  102. emre - 4 sene önce demiş ki:

    mükemmel ötesi bi film ya bitirim 😀

  103. öncü - 4 sene önce demiş ki:

    tek kelimeyle harika

  104. adar - 4 sene önce demiş ki:

    yuri boyka yenilmez 3 de iyileşiyo yenilmez 3 dede ayak kırma var boyka adamın ayağını kırıyo adamın ayağı ters dönüyo

  105. ismail - 4 sene önce demiş ki:

    gerçekten harika bir film her saniyesine deydi izlemesseniz çok şey kaçırırsınız

  106. enes - 4 sene önce demiş ki:

    bu nası dövüşmek arkadaş ya

  107. kaan - 4 sene önce demiş ki:

    süper bir film sonu süperdi Boykayı da yendi yaşlı adam sayesinde süper bir film

  108. selçuk - 4 sene önce demiş ki:

    ağladım la sonunda 😀

  109. orhan - 4 sene önce demiş ki:

    film süpper bi sey zaten bu fılm kötü sıkıcı dıyenın anlını karışlarım…gaza geldım yine

  110. ozan - 4 sene önce demiş ki:

    film müthiş gerçekten izlenir kaçırmayın

  111. naim - 4 sene önce demiş ki:

    filim mükembel izlemenizi tafsiye ederim. mutlaka izlemeyen izlesinn…

  112. Melih - 4 sene önce demiş ki:

    izlemeye gerçekten değer. heyecanı yaşadım son derece tavsiye ederim

  113. SONAY - 4 sene önce demiş ki:

    tek kelimeyle MÜKEMMEL …

  114. hasan - 4 sene önce demiş ki:

    çok harika bir film seyredin pişman olmazsınız teşekkürler

  115. casper77 - 4 sene önce demiş ki:

    laf olsun diye deil ama film tek kelimeyle bir harika siteye tesekürler adam gibi bir film filmde bosa giden tek bir saniye bile yok